31.07.2016, 22:46
Já o E10 zatím neslyšel, ale vzhledem k iniciativě EU bych to nepovažoval za nemožné.
Už jednou se zrušil Super a Special, ale u toho byla aspoň náhrada v podobě olovnatých aditiv ve spojení s Natural 95, takže náhrada pro historická vozidla v současné době existuje. Bohužel u E10 tomu tak není, aby se nějak lehce dal vyextrahovat líh, který má oproti benzínu jiné hoření a je u motoru potřeba změnit minimálně předstih zápalu (viz. E85 u starých aut, které nemají hybridní řídící jednotky pro Natural 95 i E85 - v zimě to nejede, podpalují se ventily a... prostě motor jde do s****k), s čím si většina "moderních" motorů do r.v. 2005 neporadí.
Přejete si zničit motor? Zůstaňte v EU a podporujte ji...
Chápal bych iniciativu opičáků v EU donutit lidi omladit vozový park, ale neexistuje cenově rozumná alternativa (Verva100, Nitro+, V-Power a další paliva jsou o dost dražší) pro historická vozidla, který prostě nemůžou jet na moderní ekologická paliva. #&@$!
Už jednou se zrušil Super a Special, ale u toho byla aspoň náhrada v podobě olovnatých aditiv ve spojení s Natural 95, takže náhrada pro historická vozidla v současné době existuje. Bohužel u E10 tomu tak není, aby se nějak lehce dal vyextrahovat líh, který má oproti benzínu jiné hoření a je u motoru potřeba změnit minimálně předstih zápalu (viz. E85 u starých aut, které nemají hybridní řídící jednotky pro Natural 95 i E85 - v zimě to nejede, podpalují se ventily a... prostě motor jde do s****k), s čím si většina "moderních" motorů do r.v. 2005 neporadí.
Přejete si zničit motor? Zůstaňte v EU a podporujte ji...
Chápal bych iniciativu opičáků v EU donutit lidi omladit vozový park, ale neexistuje cenově rozumná alternativa (Verva100, Nitro+, V-Power a další paliva jsou o dost dražší) pro historická vozidla, který prostě nemůžou jet na moderní ekologická paliva. #&@$!