21.01.2017, 23:07
Já teda s O2 co se týče podpory a problémů neměl problém. Vždy hned vyhověli. Akorát v poslední době mě štvou ty jejich výpadky, protože to vždycky přijde v nejblbější dobu. Každopádně je to pořád nejlepší volba, protože mám buď na výběr O2, nebo T-Mobile, který ale využívá jejich linku, takže bych si nepomohl (ani cenově) a pak ještě jeden wifi poskytovatel, který 20mbit děli asi mezi 5 nebo více lidí, takže vyjde O2 lépe.
Jinak když se rozbil router, přijel technik, zkontroloval, poslali nám nový. Když jsem měl výpadky (které byly jen u nás, ne jako teď všude), tak stačilo zavolat a do hodiny OK. Každopádně kdyby tu byl lepší poskytovatel, určitě bych šel jinam. Protože u O2 si platíme 8mbit a máme 5mbit...
Jinak když se rozbil router, přijel technik, zkontroloval, poslali nám nový. Když jsem měl výpadky (které byly jen u nás, ne jako teď všude), tak stačilo zavolat a do hodiny OK. Každopádně kdyby tu byl lepší poskytovatel, určitě bych šel jinam. Protože u O2 si platíme 8mbit a máme 5mbit...
All pizza and no pizza makes pizza a pizza pizza.