24.02.2017, 03:04
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 24.02.2017, 03:07 uživatelem Broseph. Edited 1 time in total.)
Ke Quintovi
Celý železniční systém v Náchodským okrese je na hlavu, ta "křižovatka" (přesněji spíše železniční clusterfuck) mezi Starkočí a Václavicemi znemožňuje jakýkoliv efektivní dojíždění mezi jak lidmi, kteří žijí na železnici ve směru na Českou Skalici, Jaroměř a dál, tak i mezi lidmi, kteří žijí dále v Červeném Kostelci a dál ve směru na Trutnov (Trať. úsek 032). V každým možným spoji předčí ČD autobusy, v mém případě doprava do Náchoda ze Skalice trvá autobusem o 10 minut méně, nemusím přestupovat, zastávky jsou po celé délce města oproti jedné železniční zastávce někde před začátkem Náchoda a nádraží, které taky není v pohodlném dosahu. Spolehlivost ČD a místní CDS, ICOM a Arrivy je taky stejná. Ačkoliv preferuju vlaky přes autobusy v dopravě, v tomhle regionu je používání vlaků na dojíždění absolutně nemožný.
Celý železniční systém v Náchodským okrese je na hlavu, ta "křižovatka" (přesněji spíše železniční clusterfuck) mezi Starkočí a Václavicemi znemožňuje jakýkoliv efektivní dojíždění mezi jak lidmi, kteří žijí na železnici ve směru na Českou Skalici, Jaroměř a dál, tak i mezi lidmi, kteří žijí dále v Červeném Kostelci a dál ve směru na Trutnov (Trať. úsek 032). V každým možným spoji předčí ČD autobusy, v mém případě doprava do Náchoda ze Skalice trvá autobusem o 10 minut méně, nemusím přestupovat, zastávky jsou po celé délce města oproti jedné železniční zastávce někde před začátkem Náchoda a nádraží, které taky není v pohodlném dosahu. Spolehlivost ČD a místní CDS, ICOM a Arrivy je taky stejná. Ačkoliv preferuju vlaky přes autobusy v dopravě, v tomhle regionu je používání vlaků na dojíždění absolutně nemožný.
suh dud