30.04.2017, 15:43
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 30.04.2017, 17:06 uživatelem Aelipse. Edited 2 times in total.)
Jestli můžu taky utrousit pár slov, tak bych se zase vyjádřil ke kompozici.
Myslím, že tím postupným náběhem rychlých houslových staccat sis stanovil velmi pěkné tempo, a potěšilo mě, že se ten jejich vzor neopakuje takt od taktu, ale že je tam průběžně i nějaká obměna. K tomu navíc ta pomalá táhlá cella pěkně kontrastují. Bicí bych asi osobně volil méně výrazné a nebo vůbec, ale to je moje osobní preference, tím se nenech nijak omezovat.
Pokud bys chtěl něco bojovějšího, určitě se neboj přidat krátké tóny (staccato, marcato, spiccato) třeba violoncell a klidně i kontrabasů. Pokud máš k dispozici další orchestrální nástroje, tak "bojovému" rázu rozhodně neublíží žestě, hlavně lesní rohy, a z perkuse překvapivě dobře fungují třeba vířivé bubny (snare drums).
Zkus taky zaexperimentovat s obměnou akordové progrese, aby se ti tam neopakovaly celou dobu tytéž akordy - to hodně přidá originalitě a "svěžesti" skladby.
Toliko mé postřehy a náměty. Jinak se mi to celkově líbí. Moc příjemný ambient, který bych si dovedl bez problémů představit třeba v hlavním menu nějaké starší hry.
EDIT: A aby nezůstalo jen u slov, dovolil jsem si vystřihnout malý kousek tvojí skladby a přidat pár nástrojů. Přibyla cella (marcato), kontrabasy (marcato), lesní rohy a snare drums s cílem podtrhnout onen "bojový" dojem, o kterém jsi psal. Je to jen rychlý náčrt, takže se nenech odradit ledabylostí. Cílem bylo demonstrovat, co se s těmi nástroji dá za malou chviličku udělat.
https://clyp.it/gvwqriof
Myslím, že tím postupným náběhem rychlých houslových staccat sis stanovil velmi pěkné tempo, a potěšilo mě, že se ten jejich vzor neopakuje takt od taktu, ale že je tam průběžně i nějaká obměna. K tomu navíc ta pomalá táhlá cella pěkně kontrastují. Bicí bych asi osobně volil méně výrazné a nebo vůbec, ale to je moje osobní preference, tím se nenech nijak omezovat.
Pokud bys chtěl něco bojovějšího, určitě se neboj přidat krátké tóny (staccato, marcato, spiccato) třeba violoncell a klidně i kontrabasů. Pokud máš k dispozici další orchestrální nástroje, tak "bojovému" rázu rozhodně neublíží žestě, hlavně lesní rohy, a z perkuse překvapivě dobře fungují třeba vířivé bubny (snare drums).
Zkus taky zaexperimentovat s obměnou akordové progrese, aby se ti tam neopakovaly celou dobu tytéž akordy - to hodně přidá originalitě a "svěžesti" skladby.
Toliko mé postřehy a náměty. Jinak se mi to celkově líbí. Moc příjemný ambient, který bych si dovedl bez problémů představit třeba v hlavním menu nějaké starší hry.
EDIT: A aby nezůstalo jen u slov, dovolil jsem si vystřihnout malý kousek tvojí skladby a přidat pár nástrojů. Přibyla cella (marcato), kontrabasy (marcato), lesní rohy a snare drums s cílem podtrhnout onen "bojový" dojem, o kterém jsi psal. Je to jen rychlý náčrt, takže se nenech odradit ledabylostí. Cílem bylo demonstrovat, co se s těmi nástroji dá za malou chviličku udělat.
https://clyp.it/gvwqriof