01.10.2018, 10:52
Zmenšená ukázka téměř hotové druhé části animace. Zde by už měly být aplikovány veškeré efekty.
Teď mě ještě zbývá snímky ručně projet a opravit (např. otevírající se oko), napsat skript, který obě části animace slepí dohromady, vytvoří přechody mezi scénami, přidá případně nějaké efekty blesků, ořízne dle potřeby (např. poslední dvě části budou v menších oknech) a upraví časování jednotlivých políček, přičemž mezi ně bude dopočítávat přechodové snímky (váhový průměr obou krajních).
A ve finále pak bude třeba animaci ozvučit (rozlišení bude 2x větší v obou osách než tato GIF animace). To zveřejním příště..
Snažil jsem se z programu vyždímat maximum, a toto bude nejspíš ono Když pochopitelně nepočítám, že by se v něm dala napsat slušná demoscéna např. v jeho 3D generátoru a dalších efektorech..
Rozhodně mě celou dobu napadalo, jak by se to či ono dalo udělat snáz, kdyby to program uměl, a co všechno tam je špatně, kde se zbytečně pak dělají chyby, kde se to hůř kontroluje a dalších milion poučení..
Skript zde:
https://www.deviantart.com/elfman83ml/ar...-766325720
Zatím to nevypadá nic moc, to vím. Nejde ani tam o chybějící zvuk, ale o jednotné časování všech snímků. Vím, jak to vypadá blbě, protože mnohé levné CGI filmy (třeba Care Bears: Journey to Joke-A-Lot) tím trpěly také (kamera se najednou bez plynulého rozjezdu začne pohybovat nebo se zastaví).
Pokud to nezvorám, bude o to 120% kůlovější
P.S.: Jo a světluška mohla mávat křídly, kdybych měnil během renderu snímků bitmapu pro její sprite, ale nějak jsem na tuhle možnost zapomněl..
A tak trochu offtopic, možná příprava na to čištění Bambiho snímků, jsem mezitím připravoval postavičky pro jedno mé video..
Teď mě ještě zbývá snímky ručně projet a opravit (např. otevírající se oko), napsat skript, který obě části animace slepí dohromady, vytvoří přechody mezi scénami, přidá případně nějaké efekty blesků, ořízne dle potřeby (např. poslední dvě části budou v menších oknech) a upraví časování jednotlivých políček, přičemž mezi ně bude dopočítávat přechodové snímky (váhový průměr obou krajních).
A ve finále pak bude třeba animaci ozvučit (rozlišení bude 2x větší v obou osách než tato GIF animace). To zveřejním příště..
Snažil jsem se z programu vyždímat maximum, a toto bude nejspíš ono Když pochopitelně nepočítám, že by se v něm dala napsat slušná demoscéna např. v jeho 3D generátoru a dalších efektorech..
Rozhodně mě celou dobu napadalo, jak by se to či ono dalo udělat snáz, kdyby to program uměl, a co všechno tam je špatně, kde se zbytečně pak dělají chyby, kde se to hůř kontroluje a dalších milion poučení..
Skript zde:
https://www.deviantart.com/elfman83ml/ar...-766325720
Zatím to nevypadá nic moc, to vím. Nejde ani tam o chybějící zvuk, ale o jednotné časování všech snímků. Vím, jak to vypadá blbě, protože mnohé levné CGI filmy (třeba Care Bears: Journey to Joke-A-Lot) tím trpěly také (kamera se najednou bez plynulého rozjezdu začne pohybovat nebo se zastaví).
Pokud to nezvorám, bude o to 120% kůlovější
P.S.: Jo a světluška mohla mávat křídly, kdybych měnil během renderu snímků bitmapu pro její sprite, ale nějak jsem na tuhle možnost zapomněl..
A tak trochu offtopic, možná příprava na to čištění Bambiho snímků, jsem mezitím připravoval postavičky pro jedno mé video..