Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 4 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vydělávání peněz s pomocí internetu
#1
Information 
Rozhodla jsem se napsat příspěvek o vydělávání peněz na internetu. Metody, které zmíním nejsou pro všechny, ale věřím, že se tímto příspěvkem alespoň někdo inspiruje. Píšu to z důvodu, že jsem slyšela o tom, jak lidi nemají moc peněz. Peníze se ovšem dají velmi lehce vydělat, to, co je ovšem těžké je zjistit jak na to. Twilightsmile

Složitost budu vyjadřovat hvězdičkami:
  • * Nepotřebujete žádné znalosti
  • ** Potřebujete být v něčem zdatní
  • *** Potřebujete se něco naučit
  • **** Potřebujete se hodně věcí naučit
  • ***** Nejenom se musíte hodně věcí naučit, ale zaplatit i peníze
Pokud budete mít jakékoliv otázky, ptejte se Twilightsmile.

Dropshippingový E-shop *****

Začnu tím nejtěžším, ale potencionálně velmi výdělečeným. Dropshippingový e-shop se se liší od klasického e-shopu jednou výhodou. Nemusíte držet sklad a produkt kupujete, až si u vás zákazník vytvoří objednávku. Můžete tedy začít s poměrně nízkým kapitálem.

Abyste získali objednávky, nemůžete mít tzv. "krabicový e-shop" – jedná se o pronajatý e-shop s minimálními úpravami (e-shop za cca 500Kč/měsíčně s přednastavenou šablonou) . Konkurence vás převálcuje, protože bude mít lépe personalitozovaný e-shop Pinkiesmile. V tomto článku se pokusím napsat kraťoučký návod jak vytvořit dropshippingový e-shop tak, aby fungoval.

Co vás to bude stát:
  • Hosting a doménu – cca 1 000Kč / rok (například od Wedos)
  • Šablonu na e-shop – 950Kč za šablonu
  • Čas na úpravu šablony, obvolání dodavatelů a domluvení spolupráce – odhadem jednorázově 20 hodin na spuštění e-shopu a další hodiny podle toho, jak moc se mu budete věnovat
Co budete potřebovat znát:
  • Budete muset mít znalost prodávaných produktů
  • Nejlépe znát HTML, PHP, CSS a znát práci v grafických editorech (Photoshop, Gimp)
1. Zjistěte si, co prodávat

Doporučuji Vám nejprve zauvažovat nad tím, jaké produkty znáte a nejlépe, jaké sami používáte. Pro zjištění toho, zda se produkty reálně vyhledávají můžete použít nástroj Google AdWords.

Postup je zde následující:
  • Vytvořte účet na Google AdWords
  • V menu klkněte na možnosti -> Plánovač klíčových slov
  • Na nové stránce, která se vám otevře zvolte "Vyhledat návrhy nových klíčových slov" a do pole "Produkt nebo služba" zadávejte klíčová slova, která se vztahují k produktům, které chcete prodávat, ale pozor, oddělte je čárkou a klikněte na "Získat návrhy."
  • Zde zvolte lištu "Návrhy klíčových slov" a klikněte na tlačítko stáhnout.
  • V pop-upu zvolte členění na statistiky podle měsíců a stáhne se Vám *.csv.
Přikládám stažený dokument a upravený dokument.

V tomto dokumentu zjistíte, jaké klíčové slova se vyhledávají, v jakých měsících jsou trendy vyhledávání, jak je těžké je optimalizovat a na druhou stranu které mají největší potenciál k optimalizaci. Důležité je si uvědomit, že nemusíte být na první pozici u nejobecnějšího slova. Čím je vyhledávaný výraz specifičtější, tím přesněji člověk ví, co hledá a je více připraven to koupit.

V upraveném dokumentu jsem přidala/odebrala:
  • Odebrala jsem nepotřebné sloupce
  • Přidala jsem sloupec Potenciál - průměrný počet měsíčních vyhledávání děleno konkurence
  • Sečetla jsem vyhledávané výrazy dle měsíců
  • Vytvořila jsem graf vyhledávanosti relavantních klíčových slov dle měsíců
2. Jak získat produkty?

Doporučuji vyhledat si velkoobchody v ČR, případně obchody bez e-shopů, protože nebudete muset řešit CLO a máte je po ruce, kdyby byl problém.

Když už je máte vytipované, tak si sjednejte schůzku a vysvětlete jim, proč by s vámi měli spolupracovat.
Pro obchody bez e-shopů doporučuji následující argumenty:
  • Budeme vám dělat reklamu prodáváním vašich produktů
  • Vy se s námi budete dělit jen o marži, je to jako byste dali slevu vašemu odběrateli
Velkoobchody jsou trošku oříšek, protože proč by měly odesílat zboží po kouskách a zvyšovat si tak náklady? Argument, který na toto platí je:
  • Pokud máte problém s rozesíláním produktů "po jednom", domluvme se na tom, že při například při 5 objednávkách Vám zaplatíme za hodinu práce skladníka, který zabalí naše produkty do našich krabic a odešle je.
Tak a máme produkty, jen je nezapomeňte nafotit a lidsky popsat Pinkiesmile.

3. Jak získat návštěvníky a zákazníky

Doporučuji napojit svůj e-shop co nejdříve na srovnávače zboží Heureka.cz a Zbozi.cz. Díky tomu budete mít zdroj návštěvníků, kteří k vám už přišli s rozhodnutím nakoupit. Zaplaťte si zde i kredit, díky kterému se vaše produkty budou zobrazovat přednostně - rozdíl mezi kumulativní cenou prokliku a marže na objednávce bude velmi hezká, takže se nebojte Pinkiesmile.

Pište a tvořte obsah. Tady máte pár tipů:
  • Natočte video o tom, jak se používá produkt a umístěte ho na YouTube s odkazem na vás.
  • Napište článek o historii zahradničení, pokud prodáváte zahrádkářské potřeby.
    Pokud máte zájem o další, koukněte se zde.
O placené reklamě, SEO, newsletterech a affiliate vám raději nebudu psát, ale nasdílím pár prezentací:
Pokud se chcete ponořit hlouběji do problematiky e-shopů, můžete si přečíst i tuto prezentaci.

Blogování **

Je vhodné pro lidi, kteří mají vyšší než průměrnou znalost o libovolném tématu. Tvrdá pravda ovšem je, že nebudete vydělávat spousty peněz hned a pokud nebudete psát v angličtině, tak se budete muset spokojit jen s menším přivýdělkem.

Co vás to bude stát:
  • Čas – psaní článků je na dlouho
Co budete potřebovat znát:
  • Více než průměrnou znalost jakéhokoliv tématu, umíste šít plyšáky, máte znalost anime, dokážete vysvětlit matematiku? Blogujte o tom Pinkiesmile.
Jak si založit blog a monetizovat jej

Začínajícím bloggerům, kteří neumí kódovat (pracovat s html a css), doporučuji založit si svůj první blog na portále www.blogger.com. Je to služba, kterou vlastní Google můžete se do ni přihlásit i přes svůj emailový účet.

Po přihlášení si musíte svůj účet nastavit, vybrat si vzhled blogu a celkově vyplnit všechny pole, které vám Blogger poskyne. Pokud chcete průvodce, doporučuji si projít tento odkaz.

Monetizace blogu probíhá přes systém Google AdSense a blogger má je již s tímto systémem integrován, musíte ji jen zapnout.

Google AdSense vám přidá do obsahu blogu plochy, ve kterých se zobrazují reklamy a Google Vám začne vyplácet 68% z toho, kolik zaplatí vlastník reklamy za její prokliknutí nebo zobrazení. Ze zkušenosti se jeden proklik může pohybovat okolo 3 – 12Kč.

Kde ho rozšířit

Blog sám není samospásný a i když můžete získat návštěvnost pouhým psaním článků, proč se jen na to spoléhat? Sociální média jsou pro šíření blogu jak dělané
.
Twitter – I když píšete v češtině nebo slovenštině, založte si účet na Twitteru a sdílejte své příspěvky opatřené vhodnými tagy. Zvýšíte si tím šanci na získání nových návštěvníků a Google (nejsem si jistá, jak Seznam) bere v potaz odkazy ze sociálních médií.

Facebook – Velmi dobrá platforma pro komunikaci s čtenáři. Můžete se zde ptát na to, co by si chtěli abyste napsali, zjistit reakce na vaše články nebo i články dále rozvést doplňujícím obsahem. Facebook je nejnavštěvovanější sociální síť a může vám přivést spoustu čtenářů.

YouTube – Pokud budete mít jakýkoliv video obsah, doporučuji vám ho nahrát na YouTube (případně Vimeo, což je obdoba YouTube). YouTube je opět velmi dobrý zdroj návštěvnosti a videa na YouTube jsou v Google zvýrazněna oproti standardním výsledkům.

[Obrázek: NiHoKvq.png]
Kolik to bude vydělávat?

Čím déle udržujete blog a píšete kvalitní články, tím více budete vydělávat. Bohužel u blogů zapomeňte na rychlé peníze. Vydělávání na blogu s pomocí AdSense funguje následovně:
  • První den napíšete článek, získáte 200 nových čtenářů a dva z nich kliknou na reklamu – vyděláte10Kč.
  • Druhý den napíšete další článek a situace se opakuje. 200 čtenářů a 10Kč, ale starý článek také navštíví několik lidí a jeden z nich klikne, tak vyděláte 5Kč. Dohromady máte v druhém dni 15 Kč.
Takto zjednodušeně fungují blogy. Čím více máte článků, tím více návštěvníků přitáhnete. Jste víc vidět a vyjíždíte ve vyhledávání na větší počet klíčových slov. Samozřejmě témata, která nemají takovou konkurenci vám přivedou více návštěvníků s jednoduchou logikou – proč by měl můj blog navštívit někdo, kdo už ten samý článek četl na spoustě dalších blogů?

Krásný článek o realitě blogování najdete na online magazínu LifeHacker.

Tipy pro blogování
  • Pište periodicky, zvolte si dny k publikaci a těch se držte, čtenáři si na to zvyknou
  • Napište si pár článků dopředu, budete se cítit příjemněji a nebude vás tlačit datum a čas publikace
  • Pište tak, jak mluvíte, nehledejte v tom žádnou vědu
  • Obohaťte články fotografiemi například z této stránky
Poslední můj tip je, abyste sledovali magazíny o blogování. Například blog Pata Flynna je skvělý, protože píše krok za krokem informace o tom, jak začal vydělávat na internetu, co se mu podařilo a co ne.

V případě zájmu napíšu

Srovnávače stránek
Prodávání vlastnoruční tvorby
Mikropráce
Odpovědět


Příspěvků v tématu
Vydělávání peněz s pomocí internetu - od Luna May - 17.08.2014, 00:34

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)