Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cinema 4D rigy pro poníky
#10
Ne, děkuji. Já jsem v tomto případě (Cinema4D) začátečník jako ty (možná ještě víc než ty), jen jsem měl potřebu poukázat na ty oči (jinak se mi hlavička a tělo líbí). A jsem líný (kecat to jo, to dovedu).

Jestli jsi měl na mysli boolovsko operaci pro vytvoření "důlku" (odečítání), tak asi ano, to by mohla být jednodušší metoda, ale stejně bych zorničku a a duhovku udělal možná jako zvláštní objekty (v rámci skupiny oka), a ne jako jinou texturu/výplň povrchu oka (kvůli pozdější manipulaci - mělo by pak stačit jen měnit velikost duhovky, atd. deformací a nemusíš měnit vertexy/vrcholy polygonů samotného oka).

A možná, že pokud vybereš správný materiál na samotné oko, ušetříš si práci s těmi bílými "fleky" - odlesky pak za tebe spočítá sama Cinema.

Rigování samotné je pro mne zatím úplně španělská vesnice (myšleno ve vytváření). Já totiž nabyl dojmu, že to tvoříš v Cinemě (ta by ti s tím údajně měla umět pomoct: http://lopolo-blog.blogspot.cz/2011/08/k...inema.html )
DeviantArt & Home, Bronies galerie. Ask me.
Odpovědět


Příspěvků v tématu
Cinema 4D rigy pro poníky - od Atakke - 06.12.2014, 19:58
RE: Cinema 4D rigy pro poníky - od Atakke - 07.12.2014, 20:15
RE: Cinema 4D rigy pro poníky - od Atakke - 16.12.2014, 21:26
RE: Cinema 4D rigy pro poníky - od Martin - 22.12.2014, 16:11
RE: Cinema 4D rigy pro poníky - od Atakke - 22.12.2014, 17:58
RE: Cinema 4D rigy pro poníky - od Martin - 22.12.2014, 18:13

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)