Hodnocení tématu:
  • 13 Hlas(ů) - 4.31 Průměr
Derpy FC
Omlouvám se pokud tu již něco bylo:

Tento komentář se nachází pod videem, nebudu lhát, když jsem ho četl za poslechu té skladby tak mě to rozbrečelo:
Dear Princess Celestia,
Today, I learned that everypony is special. That no matter how they seem or how they act, the heart that burns inside them is more important then anything. The things that truly matter are not simple acts, but the hopes they have, the love they give, and the intentions they carry.
It is a pity that many cannot see this, but I learned today that everypony is beautiful.
And I have Derpy Hooves to thank for learning this.
Your ever faithful student,
Twilight Sparkle
I once dug a pit and filled it with clouds....or was it clowns.... well whichever it was it began to smell...Ahah! must have been clowns. Clouds don't smell, they taste of butter. And tears.
Odpovědět
[Obrázek: 2el46e9.png]
Odpovědět
(04.03.2013, 12:23)Vepra Napsal(a): Omlouvám se pokud tu již něco bylo:

Ségra (ta mimochodem taky miluje Derpy Rainbowlaugh )mi tohle video doporučovala už asi 40x a já na to vždycky zapomněl Derpytongue2 No tak sem ho konečně viděl Rainbowlaugh Rainbowlaugh
Odpovědět
(04.03.2013, 12:23)Vepra Napsal(a):
Omlouvám se pokud tu již něco bylo:

yay můj screensaver, kterej je mi vždycky líto vypnout Rainbowlaugh
Odpovědět
(05.03.2013, 09:16)Geeshta Napsal(a): Ségra (ta mimochodem taky miluje Derpy Rainbowlaugh )mi tohle video doporučovala už asi 40x a já na to vždycky zapomněl Derpytongue2 No tak sem ho konečně viděl Rainbowlaugh Rainbowlaugh

Tak rád sem posloužil Rainbowlaugh
I once dug a pit and filled it with clouds....or was it clowns.... well whichever it was it began to smell...Ahah! must have been clowns. Clouds don't smell, they taste of butter. And tears.
Odpovědět
tak jsem také přidám dvě videa

Překlady, povídky to je moje ^^
http://www.youtube.com/user/Pipa9437
http://pipa9943.deviantart.com/
začal podporovat Český dabing -> great to be different Twilightsmile
píšu se s malým p
"One small thing, can make a really big difference." - SkyStar
"Fire alone can save our Clan."
Odpovědět
Derpy neni níkdy dost! Derpytongue2

A jeden wallpaper:
www.mlpinfo.cz

Steam

Jsem jen hloupý poník bez cutie marku.

All pizza and no pizza makes pizza a pizza pizza.
Odpovědět
Souhlasim, to neni. Ten čtvrtej obrázek vypadá jako já když spim Rainbowlaugh
Odpovědět
[Obrázek: derpy_hooves_love_face_by_whifi-d46dhqg.png]
Odpovědět
DJ D3RP! Rainbowlaugh

I brought you a letter! WARNING: Cute

Btw asi si to dám na vyzvánění když mi příjde SMSka! Rainbowlaugh
Derpylicious:
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 6 host(ů)