Příspěvků: 383
Registrován od: Dec 2012
Hodnocení:
80
Martin: bych s tim nejezdil denně 150 po silnicích 3tí třídy, to bych měl na takové víkendové poježdění Jak řikám, dle situace, kdybych si to koupil a potom sotva vyšel s prachama, tak by to samozřejmě byla blbost.
All pizza and no pizza makes pizza a pizza pizza.
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
Je fakt, že k autu s cenou přes milion se už vyplatí koupit i náklaďák na převoz k nejbližšímu závodnímu okruhu
Příspěvků: 383
Registrován od: Dec 2012
Hodnocení:
80
Na to stačí obyčejná dodávka s vlekem, levnější řešení, než náklaďák. Ale jednu dobu jsem chtěl i tohle, jenže to je jaksi cenou, spotřebou a vším uplně jinde, než ten druhej mercedes z mého příspěvku
All pizza and no pizza makes pizza a pizza pizza.
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
No, já taky dřív uvažoval spíš nad nějakým autem typu dodávka kvůli cestování po Evropě, ale zase když si pak vezmeš tu spotřebu, velikost auta (není kde zaparkovat, všude tě budou "trestat" kvůli výšce vozu), tak jsem si řekl, že se klidně můžu vyspat i v tom mojim, že se nic nestane... no... a nestalo Že se ti líbí Mercedes, to chápu, ale proč proboha tohle monstrum?
Příspěvků: 383
Registrován od: Dec 2012
Hodnocení:
80
Mě by to monstrum stačilo bez vleku, prostě se mi líbí, kamioni mě vždycky táhli Ale živit bych se tim nechtěl, jen to řídit.
All pizza and no pizza makes pizza a pizza pizza.
Příspěvků: 144
Registrován od: Aug 2012
Hodnocení:
15
Mě doma navrhujou každou chvíli ať veterány prodám a koupím si něco, co funguje. Jenže dneska už nejde sehnat moderní stroj s tak primitivní konstrukcí, nepřekonatelnou životností a nepatrnou spotřebou, navíc za ty peníze se dá koupit i hezký ojetý auto
Spolužák má Blatu 125 (ta se mi moc líbí), jede to hezky, ale (proti veteránu):
- cena = Asi všichni uznáte, že není zrovna nejnižší - jetá za cca 40 tisíc, nová za dvojnásobek
- katalyzátor = S ním motor při nižších otáčkách škube a dusí se, bez něj stačí zařadit rychlost a rozjet se dá snad i bez plynu
- spolehlivost = Tohle není chyba Blaty, od doby co se změnilo zapalování na VAPE (původně myslím Bosch) motory ničí volnoběžky jak na běžícím páse. Stačí se špatně rozjet, ozve se rána a volnoběžka v háji (nejde elektricky startovat). Blata mu to vyměnila zadarmo a poslední verze (údajně přežije snad i atomový výbuch) by už měla vydržet. Ale jeden nikdy neví.
- servis = Pokud je potřeba něco opravit, musí se ve většině případů rozebrat celá motorka. Pro seřízení sacích ventilů se musí sundat sedlo a nádrž, v případě výfukových se musí vyndat celý motor na stůl.
Na druhou stranu ten motor trhá asfalt snad už při startování, je to krásná 125 Ale radši zůstanu u veteránů
(08.03.2013, 20:15)Rainbow-Revenge Napsal(a): Já bych chtěl toto
Tohle byl jeden z prvních obrázků, co moje přítelkyně nakreslila + než nás dva začali ostatní kreslit v dračí podobě, tak měla jako wallpapery jen auta
http://89.111.97.62/
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je všechno, co se proti tomu dá dělat.
-- Jára da Cimrman
Příspěvků: 245
Registrován od: Dec 2012
Hodnocení:
49
08.03.2013, 22:27
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 08.03.2013, 22:51 uživatelem Mr.Desolator. Edited 1 time in total.)
Když už jsme u těch auto-snů, tak těch mám osobně hodně, ať už Mercedes S, SL, CL-AMG, Jaguar XKR, Range Rover, BMW M5, Maserati Quattroporte, Lambo Aventador...jo, je toho dost . Některé už jsem měl tu čest zkusit.
Reálně to vidím (pokud půjde vše podle plánů) na tohle:
..plus nějakou malou příruční popelničku do města (Polo, Ibiza, Fiesta, Mini apod.)
Dreit: Veteráni jsou krásný koníček, ale na to denní ježdění to už moc není, leda by člověk byl opravdu velkej fanda . S tvrzením, že dnešní technika už nevydrží zdaleka tolik, co kdysi, jednoznačně souhlasím - bohužel...
EDIT: Martin, niemand: DAFy řady XF jsou jedny z nejpříjemnějších trucků (co se týče uživatelské přívětivosti).
Get rich or die trying.
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
08.03.2013, 23:55
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 08.03.2013, 23:57 uživatelem Martin.)
(08.03.2013, 21:58)Dreit Napsal(a): - katalyzátor = S ním motor při nižších otáčkách škube a dusí se, bez něj stačí zařadit rychlost a rozjet se dá snad i bez plynu
Tak proto se Felicie vždycky cukala, když jela pod 1700 otáček, zatímco u Škoda 125L jsem při rozjezdu z práce mohl klidně zařadit pětku, zapomenout na ni a po 20 km ji doma vyřadit (po průjezdu 4 městy včetně pidi kruháků), aniž bych bych to poznal..
(08.03.2013, 22:27)Mr.Desolator Napsal(a): EDIT: Martin, niemand: DAFy řady XF jsou jedny z nejpříjemnějších trucků (co se týče uživatelské přívětivosti).
Já se náklaďáků (ať už přívětivých nebo ne) bojím od doby, co jsem si jako dítě strčil u staré Avie ruku do větráku
Příspěvků: 358
Registrován od: Jan 2013
Hodnocení:
33
na sobe
Sleduju My Little Pony.. ještě někdo?
FYI 5. pád skloňování mého jména je Kovis, ne Kovisi..
Můj Steam
Příspěvků: 144
Registrován od: Aug 2012
Hodnocení:
15
09.03.2013, 00:09
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 09.03.2013, 00:19 uživatelem Dreit. Edited 1 time in total.)
(08.03.2013, 23:55)Martin Napsal(a): (08.03.2013, 21:58)Dreit Napsal(a): - katalyzátor = S ním motor při nižších otáčkách škube a dusí se, bez něj stačí zařadit rychlost a rozjet se dá snad i bez plynu
Tak proto se Felicie vždycky cukala, když jela pod 1700 otáček, zatímco u Škoda 125L jsem při rozjezdu z práce mohl klidně zařadit pětku, zapomenout na ni a po 20 km ji doma vyřadit (po průjezdu 4 městy včetně pidi kruháků), aniž bych bych to poznal.. To bude určitě ono, motor sebou škube jak kdyby v něm byla schovaná Pinkie Pie bez ohledu na polohu plynu, ale od určitých otáček prudce zabere a přichcíplý hříbě (Stadion s jedním koňem je proti tomu divoká bestie) nahradí stádo jedenácti vytrénovaných hřebců. Vzpomínám jak jsem dostal možnost projet se s tím, že majitel mi bude sedět na zády. Jak stádo zabralo, tak se chytal čeho šlo a přiznal, že si v jednu chvíli opravdu myslel, že spadne. Tohle už máme ale v rodině, vždycky spolujezdce necháme viset ve vzduchu
(08.03.2013, 22:27)Mr.Desolator Napsal(a): Dreit: Veteráni jsou krásný koníček, ale na to denní ježdění to už moc není, leda by člověk byl opravdu velkej fanda . S tvrzením, že dnešní technika už nevydrží zdaleka tolik, co kdysi, jednoznačně souhlasím - bohužel... Tak ta S11 co mám byl vždycky moped, co doveze kam je potřeba, ale zpátky ne. Nesčetněkrát mu táta dával šanci - dojel do Večerky a když nakoupil, tak už nenastartoval Ale mně se ho povedlo přivýst k životu - venku mínus deset, pustím benzin, nacucám, první zašlapání (oproti fichtlu můžeš v kuse šlapat jak dlouho chceš) a motor naskočil
Dneska v době "ekologie" je všechno jen konzumní zboží
http://89.111.97.62/
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je všechno, co se proti tomu dá dělat.
-- Jára da Cimrman
|