Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
20.02.2012, 10:55
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20.02.2012, 10:56 uživatelem Martin. Edited 1 time in total.)
(18.02.2012, 01:24)Dumbass_CZ Napsal(a): Sorry,tomu se ale musím smát xD
Jinak jak už jsme psal,kreslíš dobře,ale já bych spíš kreslil jiným stylem ....
V pohodě.. jen do mě Však tohle je už celkem staré dílo (v mé novodobé kariéře).. taky to bylo poprvé (a naposledy), co jsem otevřel Corel Photopaint Já měním styly jako ponožky, tak se ti do vkusu jednoho dne určitě trefím Teď dělám zrovna na takovém myšmaši, tak si tam vyhraji se stínováním a uvidíme
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
20.02.2012, 20:08
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20.02.2012, 20:14 uživatelem Martin. Edited 1 time in total.)
Musím říct, že jsem se teď docela tady ani ne tak naštval, jako spíše trochu zklamal, takže jsem si ten vztek někde vybil, takže tady je moje nová fursona.. Bude sloužit jako avatar..
.. než budu umět kreslit natolik, abych stvořil něco hezčího.. sorry
Příspěvků: 554
Registrován od: Jan 2012
Hodnocení:
24
20.02.2012, 21:07
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20.02.2012, 21:08 uživatelem Alkel u3. Edited 2 times in total.)
To je pěkné, už se to pomalu od toho původního avataru blíží k poníkovi
Mám k tomu jen dvě výhrady:
a) levé přední kopyto mi připadá, že má lehce zvláštní tvar a vůbec mají kopyta trochu odlišné velikosti
b) proč tolik lidí staví avatary s postavami z profilu zadkem k příspěvku?
Jinak ta hříva je taková... OK a křídla jsou úplně super, na peří se tenhle efekt IMHO hodí daleko víc než na hřívu. A stínování jsi dělal taky trochu ručně? Vypadá totiž fakt pěkně, na první pohled bych skoro ani neřekl, že by tam mohlo být nějaké automatické.
(20.02.2012, 21:07)Alkel u3 Napsal(a): b) proč tolik lidí staví avatary s postavami z profilu zadkem k příspěvku? Taky nechápu jak to někdo může udělat, pomalu to mlátí do očí. No offense. To bylo první co jsem udělal, otočil jsem obrázek
Jinak obrázek je boží, krásný barvy a stínování. Na nějaké nesymetrii vůbec nezáleží, pokud se to nepřežene.
Edit: Můj avatar je sice taky "zadkem" k příspěvkům ale alespoň kouká na správnou stranu. Uvědomil jsem si to až teď.
Příspěvků: 554
Registrován od: Jan 2012
Hodnocení:
24
(20.02.2012, 23:01)Terok Napsal(a): Edit: Můj avatar je sice taky "zadkem" k příspěvkům ale alespoň kouká na správnou stranu. Uvědomil jsem si to až teď.
Právě to kam kouká je to důležitější. Jak jsem již naznačil v předchozím postu, právě na obrázcích, které jsou úplně z profilu to vadí nejvíc (teda aspoň mě ).
Jinak barvy na tom pegacornovi jsem zapomněl pochválit, dobrá volba, pěkně se na to dívá (hlavně ty stíny na křídlech).
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
21.02.2012, 10:00
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 21.02.2012, 10:09 uživatelem Martin. Edited 1 time in total.)
Díky
** Akel u3 **
Však to také není poník..
a) možná jeho zadní část je trochu uštípnutá.. tak řekněme, že jsem včera nebyl zrovna moc v dobrém rozpoložení, takže jsem moc nemyslel
b) ani nevím, ale co jsem se díval na všechny své skici, všechny jsou zleva doprava.. jžš ještě budou řešit, kam mám zadek OK, otočil jsem ho
Spíš bych řekl, že to stínování (pokud to tak jde nazvat), mělo být spíš na hřívě, protože to nevypadá ani tak jako peří jako spíš chmíří.. ale na jednotlivá brka jsem trochu spěchal domů se najíst
Mě naopak vadí ty kontury, protože proti křídlům působí moc ostře.. pořád je co zlepšovat..
Stínování je kombinace různě barevných ploch (břicho vs. bok), automaticky (i když tady jsem jí spíš tlumil; spodní strana předních nohou, atd. Příště asi už nebude vůbec) a ručního stínování a odlesků (bok, čelo).
Ad barvy: původně měl být bílý Ani nevím, jak jsem došel k tomuhle..
** Terok **
Asi bych se měl nechat od tompopo1 vytočit častěji Ale díky za info, když se to líbí, asi začnu stínovat ručně.. zabere to méně času než automatické stíny
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
Pracovní verze Pinkie Pie pro můj nový obrázek.. ale protože až se bude komponovat do scény, tak se zmenší a tím přijde o část detailů, tak si ji alespoň takhle uschovám, jak měla původně vypadat..
Příspěvků: 500
Registrován od: Feb 2012
Hodnocení:
76
(22.02.2012, 09:19)Martin Napsal(a): Pracovní verze Pinkie Pie pro můj nový obrázek.. ale protože až se bude komponovat do scény, tak se zmenší a tím přijde o část detailů, tak si ji alespoň takhle uschovám, jak měla původně vypadat.. Tak ta je opravdu povedená, ale má nějaký smutný výraz, což u Pinkie není moc obvyklé
Chcete-li se na něco zeptat, popovídat si anebo poprosit o radu, tak se nebojte a napište mi.
Mé povídky naleznete buď v mém vlákně anebo u mě na OneDrive.
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
(22.02.2012, 09:28)Arosis Napsal(a): Tak ta je opravdu povedená, ale má nějaký smutný výraz, což u Pinkie není moc obvyklé
Jak říkám, je to jen pracovní verze.. Řekněme hrubá práce.. [spoiler: Smutná je proto, že o ní Pinkie Pie z předchozí generace neříká zrovna moc pěkné věci.. ]
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
27.02.2012, 12:49
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 27.02.2012, 13:12 uživatelem Martin. Edited 1 time in total.)
Pár rad úplným začátečníkům jak provádět některé z efektů v mých obrázcích.. kreslit Vás to ale nenaučí A pokročilejší uživatelé už na to beztak přišli sami a lépe
Tak třeba mutagen vznikl prostým nakreslením světle zelené barvy, vrstvu jsem zduplikoval, každou jinak rozostřil/rozmázl a na pozadí aplikoval každou s jiným efektem vrstvy. Stínování provádím v jiné vrstvě než je postava - jednoduše okraje počmárám štetcem s vyhlazenými okraji (přeliv do ztracena). Pak vytvořím masku z postavy, invertuji výběr a smažu pomocí něho pixely ze stínování (logicky ty, které neleží v postavě). Dřív jsem dělal i odlesky na "kůži" (to se dělá pro změnu bílou barvou a trochu jiným filtrem pro aplikaci na vrstvy pod tím) Záři jsem dělal efektem Chisel, který okolo masky vytvoří přeliv barva-nic. Pak jsem ho Gausovsky rozmázl, aby se "přelil" i do samotné postavy (průměrně má každý obrázek až desítky vrstev, po sloučení společných "jen" asi 20 - v paměti pak zabírá klidně i 200 MB). Postavy se kreslí několikrát větší než následně budou, takže kontury mají sílu 3-7 pixelů, a zmenšování se provádí bikubicky po vybarvení. Stíny/odrazy ve vodě dělám tak, že zkopíruji postavu (i s efekty) a zrcadlově převrátím, popř. zkosím. U stínů používám nulový kontrast, takže mi vznikne jednolitá plocha. Aplikaci na pozadí řeším různým stupněm průhlednosti (podobně vznikly i stíny řetězů v tom G3 adventure obrázku, i když tam nejsou moc vidět - to bylo ale kreslené celé v PSP5, ne v GIMPu). Plechovka mutagenu je stínovaná obyčejným svislým přelivem jedné barvy do druhé. Každá postava se nakreslí v konturách, pak vybarví plochy, kontury se převedou na nějakou společnou barvu, a pak na to všechno aplikuji uspořádaný šum (u jednoduchých ploch předmětů ho ještě malinko zjemním). Zdi se kreslí kombinací rozmazaných přímek (cihly, dřevěná podlaha u G3), štětců s texturami, embosingem, inverzí, posunem a prokládáním, rozmazáním fleků (viz. mramorový sloup u G3 v pozadí), atd. Vodu jsem dělal jednoduše jako barevný přeliv, štětcem s texturou oceánu, rozmáznutím, a efektem vítr. Prostorová písmena se dělají s efektem CutOut a položením stínu. Pohyb Sally se udělá efektem Pohyb v samostatné vrstvě a posunem, vnitřek postavy se pak maskou smaže. Stromy jsem si nechal generovat v Cinema 4D (tamto všechno je 1 model, jen různě natočený, a ve 2D pak zrcadlený, natahovaný, barvený, atd.). Oblohu mi generoval Photopshop (při troše snahy to jde ale udělat párkrát plácnutým štetcem s obrovským průměrem ve 2 barvách - ony se ty okraje slívají a vytvářejí mlhu), včetně čočkového efektu slunce. Tráva je jen pár rozmazaných fleků a velkého gausovského rozmazání (možná by to chtělo ještě šum). Rotující ocas Tailse je kreslený ručně (elipsy), pak několikrát kopírován, posunut, a rozmazáván. Přechod Sally-čipmunk je čistě jen Sally obarvená na zeleno, rozmazaná, a kopírovaná se zmenšováním velikosti. A všechno ostatní je už "poctivá" ruční práce Ad kresby sluneční soustavy - Merkur, Venuše, Neptun, tranzitující měsíc u Jupitera, a asteroidy (efekt hledání kontur) jsou fakt jak z 3D - třeba celý Mars je jen 1x kliknutí štetcem a pak kopírováno do vrstev, dokud se to efekty neslilo do této podoby - do toho jsem pak už jen 3 barvami načmáral pár kaňonů a rozmáznul je. Obrázek Afrika - všechno jen jen pár mazanic štetcem, a na to je aplikovaná velká spousta 2D efektů (čistě jen Paint Shop Pro 5). Ale vypadá to fakt neskutečně! (neplést s mojí druhou Afrikou, kde je to spíš takový surrealismus). Les v komixu Gumídci vs. Care Bears je moje snaha nakreslit les podle skutečné fotky. A co se týče kreseb z děství, tak s mým dědou jsme stavěli modely vlaků TT (pracoval na dráze), doma jsem měl (malou) autodráhu a katalog ze západního německa, otec dělal v autodopravě, a hodně jsem četl/díval se na filmy (já seděl u televize od doby, kdy jsem přišel ze školy až do noci), tak jsem maloval tohle . Pár obrázků jsem také kreslil z dovolených, na kterých jsem byl. A dopravní značky jsem uměl už ve školce (drážní světla do 10 let), s matkou jsme se učili doma všechno (počítat, číst, psát). Člověka to stejně fascinuje Jak měl v něčem obrovský přehled (ad škrtnutá značka "hlavní silnice" následované "stopkou"), cévy v ruce, elektrické obvody, přitažlivost Země.. a naproti tomu naprosté debility, jako nesmyslné pruhy na silnici, uspořádání sluneční soustavy (vesmír a dinosauři byly moje hobby ještě, než jsem dostal videohry a pak počítač - na kresbách poznávám Didaktik), rychlosti vlaku, počtu hodin na budíku, o pravopisu ani nemluvě..
Většina z nich není pony-related a najdete je na mém DA profilu.. (některé jsou ve Scraps)
Než zatím dokončím své poslední masterdílo , tak aby řeč nestála.... sice to není FIM, ale alespoň to jsou poníci, a v nejhorším si poslechnu názory na stínování atd. (je to trochu starší práce)
Toto je ještě starší, ale asi je tu dost G3-haterů, tak by to mohlo padnout na úrodnou půdu (lidi, co chodí na DA, to asi už viděli, tak se omlouvám, že je zdržuji, ale třeba se dozvím nějaké další výtky ):
|