"lepší" a "horší"... každá z nich je jiná a o tom to je.
za mě DotA 2, možná je to tím že heroes of the storm ani smite jsem ještě nehrál.
Systém kupování championů v lolku se mi nelíbil, nelíbí a nejspíš ani líbit nebude.
Mňa osobne HOTS iritoval dosť. Je to síce len Alpha, ale systém kupovania heroes je ako v LoLku, chýbajú itemy a je to také malé, chýba strategická časť tej hry. Snáď ju doplnia. Dovtedy ostanem pri LoLku. Je mi ťažko porovnávať, lebo mi príde, že hrať viac MOBA je strata času. v LoLku mám account, kde už mám kopu heroes, ranked status apod. Štart niekde inde nanovo by sa mi nepáčil. A ešte k tomu sa učiť nové mechaniky a byť zase n00b. Preto je tento thread skôr ukazateľom štatistiky počtu hráčov jednotlivých MOBAs.
Routine kills ponies and humans alike. Trying new things makes life so much brighter
--Pony Dawnflash--
A s tou bitovou kopií internetu bych si nestěžoval. Každý kdo má zájem si tu historii přeci může přečíst zde, takže ti lidé tu možnost mají (ale většinou ji prostě nevyužijí) http://wiki.gosugamers.net/dota2/History_of_DotA
Hral som len Dota 2 (aj jednotku) a LoLko ale musím povedať že Dota jednoznačne vyhráva, LoLko je v niečom lepšie napríklad že majú runy, ale dačo také by sa do Doty zapracúvalo blbo.
Na LoLku má hlavne štve že to neni ani i skille ako o tom že trafíš stun a so všetkými spellmi ho potom dorazíš pretože kým sa zo stunu zobudí už má celý život dole a o tom koľko máš AP, AD. Annie je super príklad... Ide aj o to že ak nemáte Zhonyu alebo nie ste Fizz tak sa spellom vyhnúť nedá, maximálne ho netrafí protivník. Plus tá herná komunita... Ni že by komunitou bola Dota dobrá, ale stretávam sa tam s retardmi menej.
V Dote milujem všetky juky čo sa tam dajú dať (aj v LoLku ale oveľa menej) a že ak viete ako to robiť tak utekáte v štvorčeku 2 nepriateľom na 25 sekúnd kým sa vám cooldown zruší a vy odletíte, alebo keď viete ako utekať, zabijete nepriateľa s viac ako polkou života keď vy ste na 2 rany (yep to všetko som zažil) atď. A hlavne hrdina Puck, najväčší fgt z celej hry, unikne vám aj s jedným hp ani neviete ako (just google it)
LoLko sa aj viac stará o marketing preto má viac hráčov, zato v Dote tak rýchlo hrdinovia nevychádzajú ako v LoL
3 roky jsem hrál Dotu, potom jsem hrál od S1 do konce S3 LoL a následně (a velice rád) přešel na DotA2.
LoL
LoLko bylo dobré, bavilo mě, ale svoje kouzlo postupně a naprosto ztratilo. Neustálé hloupé reworky, mnohdy ani ne k lepšímu, s cílem zbavit se něčeho, co v danou chvíli dominovalo hru, nebo nezapadalo do stávajícího stylu hry, vytvořily jen nostalgické vzpomínky a trpět nostalgii už po roce hraní? Na to lze říct jen tři tečky ...
Další problém LoLka je nutnost jít s davem. Prostě v danou chvíli se hraje tohle a tamto a dostaneš hromadu butthurtingu pokud něco budeš hrát jinak. Pár osobních příkladů:
S1/S2 - OMFG, you play AP Yi? Report you, you damn troll scumbag!!!!
S3 - OMFG, you play AD Yi? Report you, you damn troll scumbag!!!!
Když vyšel Sight Stone a brácha ho koupil za Lee Sina - Sight Stone for Lee Sin? Are u f***in support? Report you troll!!!
O měsíc později random talk v chatu - Those asians are pretty clever, this Sight Stone is damn good for Lee.
Čímž jsem i ukázal, jak komunita v LoLku typicky vypadá - masa mečících, hloupých ovcí.
Jsem rád, že už to nehraji. Alespoň se nemusím rozčilovat u moru, který vytvořili AD Assassins + AP burst mages.
DotA
Dost těžká, pro LoLkaře bych řekl totál nehratelná. Problém není v tom, že by mechaniky hry byly těžké na naučení, ale že se u té hry musí strategicky myslet. LoLkaři jsou zvyklí, že celá hra je nalajnovaná a musí se řídit určitým postupem, aby vyhráli - v Dotě tohle nelze praktikovat. Hráči se zde nepřizpůsobují hře, ale hra se přizpůsobuje hráčům. A tohle je to specifické kouzlo, kvůli kterému se k Dotě rád vracím.
Dalším plusem je, že máte k dispozici všechny hrdiny a nemusíte si nic retardovaně unlockovat. Hrdinové navíc mají i osobnost, mají tuny hlášek, někdy i na specifické sittuace, často mají přízvuk a když padne správná hláška do správné situace, trhám se u toho smíchy. Tohle v LoLku není, všechno zní tak vážně, odměřeně.
Dalším plusem je možnost vyzbrojit si hrdinu podle svého. Nekupuji skiny, ale jednotlivé komponenty (které i dostávám za hraní hry). Díky tomu se hrdinové stávají i mnohem osobitější a hráč si vytvoří k oblíbencům i mnohem lepší vztah.
Well, večer ještě něco připíšu, teď musím běžet do školy.
"You want dubbing quallity? Bah! It´s the quantity what earns money!"
Halo...všichni tu pořád řešíte jestli Dota nebo LoL ale, všichni zapomínáte ještě na HoN. Jo chápu, moc vás to asi nehraje, ale i tak. Patří mezi ně taky. http://cs.wikipedia.org/wiki/Heroes_of_Newerth
Two hearts, becoming one!
A bond that cannot be undone!
(26.11.2014, 22:47)Dawnflash Napsal(a): Mňa osobne HOTS iritoval dosť. Je to síce len Alpha, ale systém kupovania heroes je ako v LoLku, chýbajú itemy a je to také malé, chýba strategická časť tej hry.
Na tohle muzu odpoved jenom to ze si asi tezce nepochopil o cem HoTS je, protoze cela hra je tak trochu o strategii. To ze tam neni kupovani itemu neznamena ze tam chybi strategie. Prave naopak HoTS je hra soustreda na teamplay, narozdil od ostatnich moba her kde se jeden typek nafarmi a pak si dava mlg360noscope killy vsude, v HoTS se bez sveho tymu a spravne kooperace a strategickeho mysleni nepohnes, howgh domluvil jsem.
A abych odpovedel i tematu, hlasovat sice nebudu ale dam to lolku, uz jenom kvuli tomu ze ho hraju jeste preseason1 a HoTS sem sice hral nekolik zapasu ale vlastni acc jeste nemam no tak nedostane nic stejne jako ja
Jinak vazne tu chybi hodne moba her... treba hon, infinite crisis, strife a opravdu velka spousta her na ktere si nepamatuju.... kdo si ma pamatovat kazdou asijkou kopii smitu apod. ze jo (plus dota a dota2 by meli mit vlastni kategorii imho)
27.11.2014, 18:09 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 27.11.2014, 18:19 uživatelem AverageHanzo. Edited 4 times in total.)
Z LoLka mám skvělé vzpomínky a zážitky, herové jsou tam po většinu času zajímaví, designy se mi líbí a to, že se musí odemykat postupně mi v žádném případě nevadí, zezačátku to byl aspoň pořádný drive, abych tu hru hrál. Samozřejmě komunita tam může být otřesná, rankedy jsou ztráta času a meta celkem zabíjí možnou kreativitu, ale furt blbnout se skupinou kamarádů je super. Plus mechaniky jsou solidní, akční a vyhovují mi.
HoTS jsem nedávno dostal alphu a neměl jsem zatím moc čas hrát, ale z mých prvotních dojmů můžu říct, že až to budu moct hrát s kámoši, tak to LoLko zcela převálcuje. Líbí se mi jak je ta hra dynamická, líbí se mi, jak je zcela o tom jak kdo hraje a ne o tom, kdo se víc nafarmil, líbí se mi důraz na objectivy, líbí se mi Tyrande a Nova. Pokud ještě časem přidají do rosteru hrdinů Tracer z Overwatche, tak to bude no contest. =D
Smite se mi líbil nápadem, ale když jsem ho konečně zkusil, tak mě dost zklamal. Kor jsem doufal v něco co se akci podobá víc 3rd person shooteru a místo toho jsem dostal víceméně klasickou mobu s trochu jiným úhlem kamery a trochu jiným ovládáním. Možná kdybych ho hrál dýl, tak bych našel na té hře něco víc, ale nějak nebyla žádná motivace zkoušet hrát dál.
DoTA 2 mi příšla meh... Pravda, nedá se říct, že bych na ni strávil moc času, ale prostě to není můj šálek čaje. Často mi taky smrděla laciným cash-inem, kdy jen vzali původní dotu, narvali ji do samostatného enginu a nesnažili se ani nic spravit nebo vylepšit. Nevadilo by mi, že je víc o strategii. Spíš mi příjde místy zbytečně nepřehledná, ať už se jedná o custerfuck, kterému říkají Shop, zcela bizardní rozložení obrazovky, kdy 1/4 plochy zabírá HUD, se kterým nejde nijak pohnout, protože za ním je jen černá plocha. Nebo slohovky, které se někdo rozhodl psát u popisu skillů. Hrdinové mají moc nezajímavé designy a jejich kecy jsem si musel rychle vypnout, protože slyšet jednu a tu samou popculture reference furt dokola mi začínalo lézt na mozek. Někomu to může příjit jako rejpání se v detailech, ale pro mě je prezentace hry stejně tak důležitá, jako gameplay. Hrdinové můžou snowballovat neuvěřitelně lehce, což ale byl problém i původní doty. Komunita, na kterou jsem narazil je jen o něco lepší než v LoLku.
12.03.2015, 11:43 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 12.03.2015, 11:45 uživatelem BatygameCZ. Edited 1 time in total.)
A ještě něco-zvážil jsi vůbec tu možnost,že jsi prostě narazil na různé hráče s různými názory? Navíc, stále vychází spousty updatů,které třeba daného hrdinu nerfnou nebo buffnou,někdy se dokonce mění všechny hrdinovy schopnosti. To samé platí u itemů. Tím pádem se mění ( ne často,ale stává se to) hrdinova primární role... Jo a že se u LoLka nemusí strategicky myslet? To mě pobavilo nejvíc...