Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skin compilations mod pre World of Tanks
#4
ono jde o client-side editaci ... resp. hra dostane od serveru informace typu GUID - ACTION - PARAMETER
například tank G14-E5T - MOVE - speed: 14 direction: 090
guid řekne typ tanku a jméno hráče v bitvě - client jde do složky ve tvém počítači a načte skin toho typu tanku, vezme si animaci běžících pásů pomocí akce MOVE a pak v herních mechanismech se dodělá ten pohyb... takže vlastně ten skin edit neopustí tvůj počítač jinak by načítání bitev trvalo podstatně déle a požadavky na hru by se nehorázně zvýšili (především minimálně požadavky na velikosti disků minimálně na serveru, který by ty skiny měl na starost)

ale co jinak říct k modu? ... ROLL OUT!
[Obrázek: a4e.jpg]
Alone in the dark.
Nopony to ask me.
Nopony to be with me.
Nopony to stop me...nopony to safe me from myself...
Odpovědět


Příspěvků v tématu
RE: Skin compilations mod pre World of Tanks - od Black_Dashie_Cat - 08.10.2012, 09:18

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)