Hodnocení tématu:
  • 2 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Doom (a jemu podobné 3D klasiky)
#35
Věřím tomu, že jde vypnout.. jistý engine Dooma měl taky tolik krve, že když člověk napálil BFG do skupinky vojáků, tak se mu seknul počítač Rainbowlaugh

Právě proto hraji Dooma na nízké obtížnosti, ale s rychlejšími reakcemi nepřátel.. Je to totiž o něčem jiném, když pár lidí pálí do rychle kličkujícího démona a zprava je přiběhne žrát jiný, než když je na ploše 5x5 metrů kromě hráčů ještě asi 10 impů a 30 projektilů, takže tam všichni běháme jak hovada a ve výsledku je počet mrtvých impů nižší než počet mrtvých hráčů, aniž by impové vůbec někoho zasáhli Rainbowlaugh Hrát sám a dělat ve hře brajgl je jedna věc, ale mít "zodpovědnost" za to, že někoho zabijete nebo telefragujete je věc jiná Ajsmug

Quake (1) a hlavně deathmatch s boty (ve 2 hráčích to jinak není ono) je docela nářez.. zvlášť v některých úrovních, kdy počet botů časem stoupá než seběhnete ze schodů, tak máte 20 fragů. Pak vás někdo sejme, a když se objevíte, koupíte vlastní raketu vystřelenou před tím Rainbowlaugh
DeviantArt & Home, Bronies galerie. Ask me.
Odpovědět


Příspěvků v tématu
Doom (a jemu podobné 3D klasiky) - od Martin - 14.12.2012, 13:21
RE: Doom (a jemu podobné 3D klasiky) - od Martin - 25.02.2013, 15:52

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)