Hodnocení tématu:
  • 2 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Doom (a jemu podobné 3D klasiky)
#44
Jedny z prvních plně 3D her vůbec: Descenti. Jednička byla trochu nepřehledná:



ale dvojka je super, protože přidala GuideBota a další udělátka, jako je zadní kamera, atd.



Ovládat tuhle hru lze i s dobře nastavenou myší a klávesnicí, ale joystick je holt joystick (i když v mém případě postrádá poziční klobouček), a to jsem nebyl nikdy jeho fanda (i u Need for Speedů dávám přednost klávesnici před joysticky nebo volanty).

Descent 2 je dobrý v tom, že tu nepřátelé mají už jakous takous inteligenci (ti základní), takže i hra na nejnižší obtížnost je celkem zajímavá (ale i tak je někdy nepřátel až moc a jednoduše se jen pletou). Už ale na prostřední obtížnost dostanete pěkně na p.... a komu se na tu nejvyšší podaří dostat za první místnost v prvním levelu, tak je fakt machr Ajsmug

Je tam navíc možnost mít HiRes módy (dneska to asi už neznáte, ale je fakt rozdíl mezi 320x200 a 640x480 Ajsmug ).

Dobré jsou také honičky za robotem "zlodějem", který vás připravil o zbraň a je stejně rychlý jako vy. I deathmatch má své kladné body.

Že bychom zapomněli? Shadow Warrior vycucal z Build enginu co se dalo. A deathmatch v E1M1 naprosto epický i ve dvou lidech.. sice ke konci už se začínal opakovat, ale v první epizodě co level, to unikát. Už je živost prostředí byla super (vlaky, auta).

DeviantArt & Home, Bronies galerie. Ask me.
Odpovědět


Příspěvků v tématu
Doom (a jemu podobné 3D klasiky) - od Martin - 14.12.2012, 13:21
RE: Doom (a jemu podobné 3D klasiky) - od Martin - 25.10.2013, 16:29

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)