Tento názor sice nemohu potvrdit ani vyvrátit, neboť to, co je pro některé retro/historie, je pro mne nejvyšší dosažená meta, ale nicméně můj bratranec (mimochodem stejně starý co já a až do 16 let jsme pařili denně ty samé hry) hraje všechny nejnovější pecky, co mu Level/Score naservíruje, a když mi jednou za rok přinese časopis, tak zhodnotím hru podle obrázků, nostalgie a požadavků a on mi můj negativní názor potvrdí, protože to hrál a je to fakt blbina (hra na úrovni Quake II vyžaduje 2 GB RAM a 2 GHz? Si děláte srandu, ne? Zamknul bych vás, vývojáři, na měsíc v místnosti s Pentium II a koukejte udělat 3D hru!! A jestli se Vám to náhodou povede, tak přejdete na další level.. 386 a 4 MB RAM a běda, jak to nebude.. muhaha ). Přitom na kvalitě Dooma nebo starého UFOU se shodneme dodnes (je pravda, že já třeba na deathmatch preferuji Dooma, Q1 nebo AVP1, zatímco on spíš už AVP3).
Dotaz: kdyby si někdo chtěl zahrát Dooma po netu, je tu někdo s možností vytvoření serveru, časem po večerech v pracovní dny nebo se znalostí nějakého normálního portu (preferuji klasický neakcelerovaný ZDoom - skákání a pohledy nahoru toleruji, ale v Doomu se to moc neužije, zvlášť ne v MAP01 )? Osobně jsem si zkoušel rozchodit Quake 1 server, ale když je člověk za NATem a Quake posílá jen UDP, tak se mi to nepovedlo proklestit přes router
Dotaz: kdyby si někdo chtěl zahrát Dooma po netu, je tu někdo s možností vytvoření serveru, časem po večerech v pracovní dny nebo se znalostí nějakého normálního portu (preferuji klasický neakcelerovaný ZDoom - skákání a pohledy nahoru toleruji, ale v Doomu se to moc neužije, zvlášť ne v MAP01 )? Osobně jsem si zkoušel rozchodit Quake 1 server, ale když je člověk za NATem a Quake posílá jen UDP, tak se mi to nepovedlo proklestit přes router