Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Železniční Nadšenci i modeloví železniční nadšenci.
#79
@InterPanter: Rád bych jej hodnotil z osobní zkušenosti, ale ČD rozhodly, že křest na nejrychlejší železniční trati v ČR je lepší nápad, než mezinárodní veletrh Czech Raildays o týden dřív (kde jsme od nich tedy viděli jen nového brejlovce a další rekonstrukce rekonstrukcí vozů). Proto budu hodnotit jen z fotek.

Velice mi vadí nepřehlednost interiéru, Všude zákruty, odlišné způsoby otevírání dveří, schody (když už, tak měly být přímo u nástupních ploch). Kvůli tomu nebude moct vozem projíždět ani minibar - čímž se dostáváme k oné udivující první třídě. Podíl 1. třídy u 3- i 5-vozového IPantera je okolo 12%. Lehký nadprůměr oproti ostatním jednotkám ČD, kde podíl bývá pod 10% (týká se i RailJetu, naopak u Pendolina je to i při jediném voze víc). Všude je řazená jako oddíl vpředu/vzadu/v prvním patře, nebo jako samostatný vůz, cestující tak nejsou nikým rušeni. Ne, tady bude neustále někdo chodit, aby si našel vhodné místo ve druhé třídě. Prosím řekněte mi, co za tu o 23-34% vyšší cenu dostanu. Jinak barevné sedačky? Výborně! A navíc musím doplácet na Včasnou či Akční jízdenku Pinkiesmile

Nevím, zda má pro ČD vůbec smysl takové jednotky nakupovat. Rychlíky lidé jezdí proto, aby se dostali rychle na středně dlouhou vzdálenost. Pro kvalitu zde máme InterCity, EuroCity a SuperCity, pro rychlíky jsou IMHO použitelné i rekonstruované Béčkové vozy - klimatizace a zásuvky 230V už by byly jen příjemným bonusem. Osobně mám také raději kupé než velkoprostor - větší pocit soukromí a ticho, jedno uřvané dítě zde ruší 6, nikoliv 60 spolucestujících. Větší zrychlení jednotky zde opravdu nehraje roli, cestovní doba se o víc jak 5 minut nezkrátí.

Jasně, pochvalujme se, že preferujeme domácí strojírenství. Ale začněme prosím konečně hledět na smysl a kvalitu odvedené práce.
Jak dnes vypadá 10 let starý výtvor Škodovky. Sice po nehodě (poničené zadní čelo a jeden kloub), ale spoluúčastník - T3R.PV 8173 - dnes běžně jezdí.
[Obrázek: 20150616110215-o-004.jpg]
Odpovědět


Příspěvků v tématu
RE: Železniční Nadšenci i modeloví železniční nadšenci. - od Jakluk - 27.06.2015, 22:50

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 4 host(ů)