19.02.2016, 20:48
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 19.02.2016, 20:49 uživatelem Mr.Desolator. Edited 1 time in total.)
M-B pětiválec 270cdi rozhodně není technika na závodění ani stroj, který by vám při akceleraci vrazil zuby do chřtánu. Je to motor s dostatečnou zásobou krouťáku na příjemné zdolávání dlouhých tras při přijatelné spotřebě, to vše podbarveno reltivně hezkým zvukem pětiválce. Ideál volba pro toho, kdo chce mercedesí naftu, libuje si v plynulé jízdě a nemá potřebu pobíjet vše kolem.
Diesely nikdy neměly hezký zvuk už z principu věci. A nemají jej ani teď, byť technologie pokročila a už to nejsou zdaleka tak otřesné traktory jako před cca 15-20 lety, kdy začal jejich veliký boom.
Jedna vyjímka mezi nimi přece jen existuje. Nemá vysloveně krásný zvuk, ale i tak je - z hlediska zvuku i jízdního projevu - velmi působivá. Je to 4.2tdi od Audi/VW.
Diesely nikdy neměly hezký zvuk už z principu věci. A nemají jej ani teď, byť technologie pokročila a už to nejsou zdaleka tak otřesné traktory jako před cca 15-20 lety, kdy začal jejich veliký boom.
Jedna vyjímka mezi nimi přece jen existuje. Nemá vysloveně krásný zvuk, ale i tak je - z hlediska zvuku i jízdního projevu - velmi působivá. Je to 4.2tdi od Audi/VW.
Get rich or die trying.