27.01.2016, 23:38
Ahoj, když se chceš poučit, nuže dobrá.
Největší problém, který vidím, je nedostatek formy, tzn. neumíš si pořádně představit, jak vypadá hlava poníka (v tomto případě) ve 3D, jako kdybys ji měla vymodelovat z hlíny. I pro kreslení musíš pochopit formu, zkus používat základní geometrické objekty (kvádr, kužel, krychli, kouli), z toho se dá zkonstruovat prakticky cokoliv.
Za dobu, co se pokouším kreslit, jsem se naučil, že absence znalosti formy se drtivě projeví na finálním výsledku, bohužel.
Asi nechceš moc trénovat atd., ale pomohlo by zkoušet si konstruovat kvádry, krychle, zpočátku jednoduše, pak přidat perspektivu (zdánlivé zakřivení/disproporce objektů vlivem vzdálenosti v prostoru) a v posledním kroku začít používat geometrii ke konstrukci poníků. Eliminuje to většinu neznalostí prostoru/formy a kresbičky budou hned lepší.
Co se týče malby, nevím, původně jsem nechtěl kritizovat, protože sám mám z malování respekt a vyhýbám se mu (zatím), ale přesto dám pár tipů. Jelikož neznáš formu, nemůžeš pořádně stínovat. Líbí se mi, jak jsi vyřešila odlesky očí a magii poníka. Hlavní problém při malování vidím v používání ostrých hran, zkus ubrat štětci na ostrosti, v reálném světě hrany splývají, ostrost zde vypadá nepřirozeně.
Promiň, pokud jsem toho vychrlil hodně, kdyby byl dotaz, klidně se zeptej. Hlavně si nenech vzít chuť do kreslení mými kecy, to bych nechtěl.
Největší problém, který vidím, je nedostatek formy, tzn. neumíš si pořádně představit, jak vypadá hlava poníka (v tomto případě) ve 3D, jako kdybys ji měla vymodelovat z hlíny. I pro kreslení musíš pochopit formu, zkus používat základní geometrické objekty (kvádr, kužel, krychli, kouli), z toho se dá zkonstruovat prakticky cokoliv.
Za dobu, co se pokouším kreslit, jsem se naučil, že absence znalosti formy se drtivě projeví na finálním výsledku, bohužel.
Asi nechceš moc trénovat atd., ale pomohlo by zkoušet si konstruovat kvádry, krychle, zpočátku jednoduše, pak přidat perspektivu (zdánlivé zakřivení/disproporce objektů vlivem vzdálenosti v prostoru) a v posledním kroku začít používat geometrii ke konstrukci poníků. Eliminuje to většinu neznalostí prostoru/formy a kresbičky budou hned lepší.
Co se týče malby, nevím, původně jsem nechtěl kritizovat, protože sám mám z malování respekt a vyhýbám se mu (zatím), ale přesto dám pár tipů. Jelikož neznáš formu, nemůžeš pořádně stínovat. Líbí se mi, jak jsi vyřešila odlesky očí a magii poníka. Hlavní problém při malování vidím v používání ostrých hran, zkus ubrat štětci na ostrosti, v reálném světě hrany splývají, ostrost zde vypadá nepřirozeně.
Promiň, pokud jsem toho vychrlil hodně, kdyby byl dotaz, klidně se zeptej. Hlavně si nenech vzít chuť do kreslení mými kecy, to bych nechtěl.