Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Líbíl by se vám film/seriál v CGI/3D?
#30
Oprav mne, pokud se pletu, ale já měl zato, že Dreamworks je čistá společnost (nebo ze začátku byla), do které se nemusí lít žádné finanční prostředky, aby mohla fungovat? Tudíž by její koupí Hasbro nemuselo své zdroje přeorientovávat jinam, pouze by jakožto 100% vlastník pak sežralo většinu zisků.

Možné omezení rozvoje by mohlo následovat, ale nemyslím si, že by Habsro nějak bouřlivě investovalo enormní částky do svých značek (když to přeženu, tak i film Equestria Girls si tvůrci seriálu FIM napsali jako bokovku po práci), aby se to nějak moc projevilo (ono ani pro Disneye nebyla částka za Lucas Arts zanedbatelná, a taky nezašel na úbytě - kromě toho si myslím, že herní a filmová divize Hasbra si mezi sebou finance nepřelévají).

Tudíž ten milion dolarů může Hasbro vesele nalít do reklamy na poníky (kdyby alespoň dalo tolik peněz na výrobu nových forem a póz, tím by jistě spoustu sběratelů potěšilo).

Každopádně jsi ale uhodil velký hřebíček na hlavičku: nalitím peněz do seriálu o ponících se zisky z něj nezvýší, stejně jako se nezvýší prodej hraček (možná jsem tu to už nějak podobně i napsal). Televize si koupí levný seriál ve Flashi stejně tak i 3D seriál (nabízí se ale otázka, co vede tvůrce jako Filly nebo Care Bears investovat "víc" a přidělávat si práci v prostorovém CGI?)

Hasbro posledních X desítek let využívá jen externí animační studia (jen na MLP se jich vystřídala od 80. let celá hromada), a přineslo Vám/nám to FIM. Pro vlastní studio by potřebovalo vytvořit zázemí, a najmout umělce, kteří mají nějakou tu praxi v oboru (Disney a spol. jsou na trhu desítky let, a ani Dreamworks nezačínali od píky - jmenovitě Katzenberg přišel od Disneyho). Pro Hasbro by mělo být levnější si tedy stále spíše zaplatit vývoj seriálu jinde. Proč se teda ale o Dreamworks vůbec pak pokoušelo?

Opět otázka: proč by se Hasbro mělo snažit najmout si (byť talentované) fanoušky? Nepopírám, že by mělo jistě ze začátku základnu animátorů, kteří nejen něco umí, ale i poníky znají. Jenže se může možná oprávněně ptát: proč tito lidé už dávno nedělají animaci profesionálně u jiných studií? Najmutím fanoušků by Hasbro mohlo přinejlepším o trochu pozvednout kvalitu seriálu. A stálo by jim to za tu investici do vlastního studia?

Ono taktéž není záruka, že když se přenese fanouškovské nadšení do vyššího levelu, že to bude lepší než původní komerční produkce. Trochu mimo, ale John Romero byl také považován za herního boha, a když se osamostatnil od id software, také kupodivu jeho herní prvotiny nebyly nějak zvlášť extra Twilightoops Možná ne nutně špatné, ale zklamal očekávání.

Co se týče oné Fantazie 2000, právě ta je z dost velké části dělaná ve 3D/CGI, a na to, že je to jen série několika minutových "skečů" byla sakra drahá ($80 milionů ($115 mil. na dnešní peníze) vs. např. Lví král $72 mil na dnešní peníze (tehdy $45mil)., nicméně i tak levnější než například Rebelka - $185 mil.). Ale vidět poníky v této animaci.. mňam!

Třeba taková Zvonilka je nízkorozpočtový animák, něco co by na poníky mohlo sedět i animací, a také nevychází cenově nějak hrozně ($45 milionů proti $150 a více u ostatních Disneyových CGI filmů).
https://www.youtube.com/watch?v=JVpXaDIylnA

Jenže $15 milionů (dneska možná tak 20) stála Karcoolka, a ta je animačně teda někde úplně jinde Twilightoops

Nevíte někdo, kolik stál film EqG1 nebo 2? Hasbro je v tomhle hrozný tajnůstkář Twilightoops Mám takové obavy, že to bylo dost málo, takže jak by asi vypadal CGI film (nebo jen ručně animovaný) s daným rozpočtem?

Pokud se Hasbro zachová stejně jako v roce 1986, kdy do filmu nalilo tak možná mezi 2-7 miliony dolarů, tak si to srovnejte s rozpočtem Disneyho filmů v té době: Basil $14 milionů, Malá mořská víla - $40 milionů (a ty 3 roky a ten rozpočet je dost znát na čistotě animace), Liška a pes - $12 milionů - vše v tehdejších cenách). Bojím se, že dneska by ten rozdíl byl ještě větší.. Neumím si za ty peníze představit animovaný film z USA (na druhou stranu, český Kozí příběh stál jen asi $1.5 milionu, a je 3D, takže to jde).

No, můžou nás asi jedině překvapit Pinkiesmile
DeviantArt & Home, Bronies galerie. Ask me.
Odpovědět


Příspěvků v tématu
RE: Líbíl by se vám film/seriál v CGI/3D? - od Martin - 03.12.2014, 14:28

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)