27.03.2015, 18:07
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 27.03.2015, 18:13 uživatelem Discordian. Edited 1 time in total.)
Jo, Korea. To dá rozum, že co můžou, to outsourcují tam, kde je levnější pracovní síla. To si můžeme připomenout s tím Amazonem v ČR, jak sem přijeli a s velkou slávou začali slibovat -AŽ- o něco nižší mzdy, než za jaké už jim tam v Německu nikdo nechce ani utřít podlahu. Tak už to na světě je.
Ale určitě bych netvrdil, že MLP nemá kreslíře. Určitě jsi viděl to promítání storyboardů a tak dále, to nedělali 3D animátoři. Každá lokace, každý objekt, každý děj... to se první načrtne ručně a teprve až když se z těch náčrtů určí co půjde kam a jak to má teda finálně vypadat, jde to do počítače.
Jo, ta vize budoucnosti, to bude Cel Shading. To je hlavně o způsobu stínování a vykreslení, to naroubuješ skoro na všechno. Najde se ale i dost lidí, kterým to vadí. Třeba u Borderlands, které to používá, jsem narazil na hodně lidí, kteří na to remcali, že když je to 3D, tak to má vypadat jako 3D a ne jako komiks.
Cynik, pokrytec, ignorant, flegmatik, egoista. To jsou mé klady. Mám však i zápory.
Když vás uprostřed noci vzbudí syčící kozí lebka co seskočila z nočního stolku a utekla na pavoučích nohou, bude se vám spát mnohem lépe když zjistíte, kam to sakra zalezla.
Se stim smiřte
Když vás uprostřed noci vzbudí syčící kozí lebka co seskočila z nočního stolku a utekla na pavoučích nohou, bude se vám spát mnohem lépe když zjistíte, kam to sakra zalezla.
Se stim smiřte