31.08.2012, 18:42 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 03.05.2013, 20:35 uživatelem Foxter. Edited 8 times in total.)
Poníci jsou všude a nevyhnula se jim ani Amnesia. V Amnesii lze vytvářet vlastní příběhy, neboli „custom story“ a někoho napadlo to udělat s poníky. Předem říkám, že tam nejsou jen poníci. Jsou zde i postavy z TF2, anime a další, které jsem nedokázal identifikovat. Také upozorňuji, že některé situace jsou opravdu absurdní. Nebude to tak děsivé jak si představujete, ale je tam několik slušných lekaček. Celé je to rozděleno na 3díly – Prologue, Escape(SM1), Abuse(SM2). Abuse je dále rozdělený na A, B a C.
Instalace
Celou složku přesuňte do Amnesia/custom_stories.
Návod
V případě nouze, nebo záseku jsem napsal i návod. Veškeré lekačky a příšery jsem se snažil vynechat. Zůstaly tam jen ty, které musíte nějak přemoci.
Prologue
Prologue začíná příjezdem lodi na ostrov. Stojíte na mole. Jděte rovně až k sopce, po cestě seberte Twilight a vztupte do jeskyně. Zamčené dveře odemkněte pomocí Twilight. Jste u Twilight doma. Jděte doleva a seberte obří laudánum. K odemčení dalších dveří potřebujete jablko. Vyjděte po schodech nahoru, vemte RAMku a předejte ji Vegetě (ta divná bílofialová tancující postava). Znovu vyjděte po schodech nahoru a ze stolu seberte jablko. S jablkem můžete projít dveřmi. Objevíte se v místnosti, která je celá ze dveří. Jděte na druhou stranu a zkuste otevřít dveře – nepůjde to, ale za vámi se objeví velký klíč. Ten seberte a odemkněte. Jděte do prvních dveří vpravo a seberte papír a klíč. Začne na vás útočit podivný rytíř. Odemkněte dveře a utečte – rytíř by měl zmizet. Jděte k posledním dveřím a odemkněte je. Přijede postava na Twilight, něco vám řekne a dá vám krabici. Vyjděte z místnosti a jděte do prostředních dveří. Vyjděte schody a jděte do místnosti s kamenem a Pinkie. Vemte kámen a hoďte jej několikrát Pinkie do cesty. Až bude sedět, tak Pinkie schovejte do krabice. Následují titulky a to je konec Prologue.
Escape
Seberte papír, lucernu a olejničky. Za krbem vpravo na stole na talíři seberte jehlu, díky které odemknete dveře. Projděte chodbou. Za dveřmi jděte vlevo, ze skříně seberte lektvar zdravého rozumu a ze stolu křesadla, olejničky a klíč (ten je schovanej v ohni). Jděte zpět a odemkněte dveře vpravo. Seberte dýku, kterou odemknete dveře. Vypadne na vás spousta křesadel a klíč – ten seberte. Ocitnete se v místnosti, která je vzhůru nohama. Ze stolu seberte papír a ze skříně pokeball, kterým odemknete dveře. Před vámi levituje spousta klíčů, jedním z nich odemkněte. V další místnosti zbořte zeď z krabic. V prvních 2 komodách jsou užitečné věci. Jděte na konec místosti a vraťte se - u dveří by se měl objevit klíč. Odemkněte a jděte. Projděte místností nikoho až přijdete do svatyně Pinkie Pie. Poslední rozhovor a po něm se objeví „To be continued“.
Abuse
část A
Probouzíte se u hrobu (asi u vlastního). Jděte stále za nosem až dojdete k hradbám. Po cestě seberte dopis. Jděte vpravo a uvidíte Rainbow Dash. Ta po vás bude chtít vlastní blind bag. Jděte stále vpravo podél stromů až dojdete k postavě. Něco vám řekne, odletí a spadne blind bag RD. Vemte ho a předejte ho RD. Ta odletí a nechá vám o 20% víc cool vrtačku (ta vrtačka se tak opravdu jmenuje). Jděte severozápadně až k hradbám, kde bude stát postava a před ní meč v kameni. Ten vytáhněte a házejte jej na zrůdy co se objeví. Moc se jich bát nemusíte, protože vás nezraní, ale jsou dost otravní. Až se jich zbavíte, tak vemte meč , jděte do malé boudy v pravé části hradeb a nasuňte jej do kamenu. Vypadne vám několik menších kamenů. Nějaký si vemte a přesuňte jej na katapult. Zbořte zeď a na dveře použijte vrtačku. Projděte chodbou a vztupte do místnosti. Projděte kolem stráží. Vlevo je kombinace postavy z TF2 a poníka. Ten po vás chce zpět Sentryho. Otočte se, jděte rovně a za sloupy vpravo ho najdete. Dostanete klíč. Jestli chcete překvápko, tak klikněte na toho malého kluka . Vyjděte schody a jděte po tajném schodišti uprostřed. Odemkněte dveře a jděte do místnosti, kde proběhne "rozhovor". Konec části A
Část B
Jděte zpět, vyjděte schody a klikněte na vosu. Vraťte se, vemte velké kindervejce a projděte s ním tím obrovským koštětem. Přeskákejte přes kůly a až projdete zdí, běžte vlevo a vejděte do posledního průchodu vlevo. Teď jste na hodně zmatečném místě a omlouvám se, když to napíšu špatně, ale až to uvidíte, tak pochopíte . Jděte ke zdi vpravo a projděte třetím vchodem. Fluttershy vás poprosí, abyste jí přinesli králíčka Angela. Vraťte se, jděte ke zdi vpravo a do třetího průchodu. Jděte ke zdi na druhé straně místnosti a projděte prvním průchodem vpravo. Seberte Angela. Jděte zpět a vraťte Angela Fluttershy (kdyby jste zapomněli cestu, tak protější stěna uprostřed a poté lévá stěna uprostřed). Dejte Angela Fluttershy, která vám dá 3xlaundánum. Dveře za ní jsou konečně odemčené. Doporučuji rychle utíkat. Teď začíná asi ta nejabsurdnější část celé téhle custom story. Vlevo klikněte na příšerku, která vyplive kost. Tu dejte první tancující postavě. Klikněte na helmu rytíře, vypadne jablko a to dejte prostřední postavě. Klikněte na ten okřídlený obličej (V příběhové části to byla fontána). Vypadne baňka a tu dejte poslední postavě. Dítě na motokáře vám probourá cestu dál. Jděte k vesmírným hlídačům (vážne nevím co jsou ty postavy zač). Ti vás nepustí, ale za vámi se objeví Pumba. Přineste mu kytku v květináči, která je u levé strany tunelu. Objeví se tučňák, který prorazí cestu. Projděte dveřmi a to je konec části B. Doporučuji uložit, protože když projdete dveřmi, hra se kousne a spadne.
http://89.111.97.62/
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je všechno, co se proti tomu dá dělat.
-- Jára da Cimrman
Běžně jde stáhnout i plná verze , ale to je warez. Já jsem si hru koupil a nelituju
“Where must we go… We who wander this Wasteland in search of our better selves?“ The First History Man
"Přátelství může trvat jen mezi dobrými lidmi." Cicero
Vir Ilustris
Warez nevedu a hru tohohle žánru si kupovat nebudu, hrál jsem 30 minut demo a málem se z toho obrátil naruby
http://89.111.97.62/
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je všechno, co se proti tomu dá dělat.
-- Jára da Cimrman
Jinak tu mapu miluji. Taky jsem jí už projel vícekrát xD
Spoluzakladatel a druhý člen ANfWF
Pravda, bronies nebudou kompletní bez Dumbasse. Jako blázen a nepředvídatelné jako on, nikdy podceňovat dovednosti "Dumbass"! Nikdy nevíte, co se může stát ...
Tak som si od kamoša zohnal Amnesiu a stiahol tie mapy. Pred chvíľou som prešiel poslednú mapu.
Je to dosť sranda, síce sem tam som nevedel čo mám robiť. Skvelá zábava bola hlavne so zdochnutými prasatami, na ktoré akosi čudne pôsobila gravitácia keď som ich hádzal
Pri kataputloch som si zas zo šutrov postavil Rockyho, no printscreen sa akosi nevydaril.
Vcelku ma však vystrašili prasa a mačka.