Let it Go...Try everything.
How Far I'll Go, on top of the world?
Towards of sun immortals.
When Can I See You Again?
Top of the world.
Telling the world. To the sky!
Just a Dream. Brothers under the Sun
24.06.2013, 00:55 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 24.06.2013, 00:58 uživatelem Hotsteppa. Edited 1 time in total.)
(24.06.2013, 00:01)Azuliana Napsal(a): Pokud děláš roky jednotvárnou, většinou manuální práci, tak blbneš. Teď to nemyslím jako srandu, ale jako (hodně zjednodušený) fakt...
Azu,
poznám viacero ľudí robotníkov, s niektorými som mal tú "česť" aj pár mesiacov pracovať. Motivácia? Chuť do práce? Sotva. Človek sa naozaj musí po istom čase doslova "otupiť", zblbnúť a znecitlivieť voči monotónnej práci.
Riaditeľa danej firmy poznám vďaka nášmu spoločnému známemu a slušne povedané, je to kus vola (keby som sa vyjadril normálne, asi riskujem ban za vulgarizmy), ktorému sú zamestnanci ukradnutí.
Nepoznám človeka, ktorý by každé ráno veselo a s úsmevom kráčal k výrobnej linke. Ak existuje, všetka česť.
24.06.2013, 11:35 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 24.06.2013, 11:36 uživatelem Dreit. Edited 1 time in total.)
(23.06.2013, 23:55)Mr.Desolator Napsal(a): Jistě, že je to normální, zvlášť pokud jsi inteligentní člověk (soudě podle tvých postů na foru mám dojem že ano). Většina lidí je blbá jak tága a vzdělanost má s inteligencí společného méně, než by člověk hádal
Děkuji mnohokrát
(24.06.2013, 00:01)Azuliana Napsal(a): Pokud děláš roky jednotvárnou, většinou manuální práci, tak blbneš. Teď to nemyslím jako srandu, ale jako (hodně zjednodušený) fakt...
S tím souhlasím. Naštěstí v dílně toho děláme víc, podle toho co je zrovna potřeba - pájení, míchání epoxidu a zalívání přístrojů, nahrávání programů do přístrojů,....a samozřejmě i opravy, takže je potřeba i schopnost pochopit schéma a vytipovat si místa, kde by mohly být problémy Je to kombinace manuální práce a práce hlavou, takže ideál.
A aby toho nebylo málo, tak si pro sebe ve volných chvílích čmárám diagramy a schémata
(24.06.2013, 00:55)Hotsteppa Napsal(a): Riaditeľa danej firmy poznám vďaka nášmu spoločnému známemu a slušne povedané, je to kus vola (keby som sa vyjadril normálne, asi riskujem ban za vulgarizmy), ktorému sú zamestnanci ukradnutí.
Osobně si pod ideálním ředitelem představím člověka, co jednou za čas (třeba 1x měsíčně na týden) opustí svoji kancelář a jde pomáhat do výroby jako normální dělník. Díky tomu by nemusel ztrácet přehled o tom, co jeho podřízení dělají, mohl vznášet a přijímat návrhy na zlepšení, řešit problémy o kterých by se jinak ani nedozvěděl,...
Bohužel takových bude asi jen ubývat
http://89.111.97.62/
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je všechno, co se proti tomu dá dělat.
-- Jára da Cimrman
Jezdil už jsem s lecčím, ale u současného zaměstnavatele střídám Renault Premium/Magnum s návěsy zn. Berger, všechno třístranné shrnovačky. Což mi připomíná, že se za chvíli uvolní (personální změny) největší perla ve firmě, a to Renault Magnum Legend, jeden z dvou kusů v republice. Mám na něj zálusk, ale sám moc neveřím tomu, že mi ho šéf natrvalo svěří
Truck just for fun je sice zábavná představa, ale o praktičnosti ani řeč
Azu občas frflá, když je Desolator moc dlouho pracovně pryč, ale jinak mám před ním a tím, s čím jezdí hlubokou úctu. A to tak hlubokou, že sem si ani nevlezla do kabiny odstaveného kamionu, když jsem měla možnost
Ale zase musím uznat, že "skill" se projevuje i v civilním životě, páč takhle dobrého a pohotového řidiče jsem dlouho nepotkala.
You didn't choose the thug life. And the thug life didn't choose you either.
It's no problem for me, but it's a problem for you.
Známej jezdí Dafem XF a mě štve, že se s tim nemůžu projet, protože jsem si na to ještě neudělal řidičák a teď na to ani nemám čas, což mě štve ještě víc