08.03.2013, 18:18
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 08.03.2013, 18:19 uživatelem Mr.Desolator. Edited 1 time in total.)
niemand: Pokud jsi měl v golfu 66kW (hádám buď 1.8i nebo 1.9tdi) a maximálka byla 130, tak tam bylo něco dost špatně. U těch starších aut je normální, že s přibývajícím věkem a opotřebením nějaké ty koně umřou, ale né až tak, protože oba zmíněné motory by měly "dát" cca 180 . V Galaxy jsem taky kdysi jezdil, byla to 1.9tdi 81kW a těch 190 to vytáhlo taky (asi za dobu potřebnou k odříkání jednoho otčenáše, ale přece ). I ten 85kW Fiat by měl dát zhruba těch 200, pokud tedy nemá nějak extra krátké převody .
Já z Puga (81kW) vymáčknu těch 200 (do 180 v pohodě, pak už se mu příliš nechce) a posledních cca 3000km jsem najezdil v Superbu 1.9tdi 96kW a ten dá přes 200 taky. A obě auta už mají taky něco najeto, žádné zánovní kusy, jen je o ně řádně staráno .
V evropských autech bývají omezovače málokdy, jen ty silnější vozy mívají omezenou maximálku na 250 .
A Matrine, tobě těch 170 připadá na ten pidimotůrek málo, že to ještě pokoušíš? Pokud vím, tak automaty byly 4kvalty, s tou 5kvaltovou manuální skříní to bude asi ještě o něco živější .
BTW, jízda s HTP není jízda, to jsou muka pekelná
Já z Puga (81kW) vymáčknu těch 200 (do 180 v pohodě, pak už se mu příliš nechce) a posledních cca 3000km jsem najezdil v Superbu 1.9tdi 96kW a ten dá přes 200 taky. A obě auta už mají taky něco najeto, žádné zánovní kusy, jen je o ně řádně staráno .
V evropských autech bývají omezovače málokdy, jen ty silnější vozy mívají omezenou maximálku na 250 .
A Matrine, tobě těch 170 připadá na ten pidimotůrek málo, že to ještě pokoušíš? Pokud vím, tak automaty byly 4kvalty, s tou 5kvaltovou manuální skříní to bude asi ještě o něco živější .
BTW, jízda s HTP není jízda, to jsou muka pekelná
Get rich or die trying.