30.03.2013, 20:32
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 30.03.2013, 20:40 uživatelem Dreit. Edited 3 times in total.)
Já do svojí dvacítky taky trochu vrtal Ale když jsem ji dostal, tak už byla bouraná, tlumiče zničený, motor skoro na kaši (při jednom startování se nadobro zaseknul) a nebylo to nic extra. Nakonec šla ke spolužákům za symbolickou částku - oni do ní zainvestovali a stvořili krásnou novou dvacítku
Netuším jak je to s legislativou, ale doteď platilo, že mopedy do 50ccm a 45km/h můžeš řídit od patnácti (skupina AM). Vím že se něco měnilo (25kW na 35kW a řízení skútrů s variátorem), ale musel bych se podívat.
Pro ty, co neví jak vypadá moped:
(ještě dodám, že za hezkej moped se broník nemusí vůbec stydět - jeden nebo dva koně sice nejsou moc, ale i tak jsem z S11 (1HP) vytáhnul něco kolem 60km/h na rovince. A že S22 je o dost živější - s reakcí na plyn se s ní můžou měřit jen Jawy 20/21 po kompletním seřízení karburátoru....a to ten motor několik let nejezdil, jen co jsem ho koupil, tak jsem valil oči jak hezky funguje)
Netuším jak je to s legislativou, ale doteď platilo, že mopedy do 50ccm a 45km/h můžeš řídit od patnácti (skupina AM). Vím že se něco měnilo (25kW na 35kW a řízení skútrů s variátorem), ale musel bych se podívat.
Pro ty, co neví jak vypadá moped:
(ještě dodám, že za hezkej moped se broník nemusí vůbec stydět - jeden nebo dva koně sice nejsou moc, ale i tak jsem z S11 (1HP) vytáhnul něco kolem 60km/h na rovince. A že S22 je o dost živější - s reakcí na plyn se s ní můžou měřit jen Jawy 20/21 po kompletním seřízení karburátoru....a to ten motor několik let nejezdil, jen co jsem ho koupil, tak jsem valil oči jak hezky funguje)
http://89.111.97.62/
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je všechno, co se proti tomu dá dělat.
-- Jára da Cimrman
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je všechno, co se proti tomu dá dělat.
-- Jára da Cimrman