Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fallout 4
#11
Na Nexusu se dají najít různé opravy, které řeší Skyrimovskou práci s RAM. Některé ovšem dost prodlužují loadování mezi lokacemi. Ale zase to pomáhá stabilitě hry hlavně u 2k texture modů.

Ale teď z jiného soudku. Leakly screenshoty z Fallout4.com! Stránka je opět mimo provoz ale mrkněte zde.

Are you ready?

https://twitter.com/stillgray/status/606...44/photo/1
https://twitter.com/stillgray/status/606...04/photo/1
https://twitter.com/stillgray/status/606...29/photo/1
https://twitter.com/stillgray/status/606...37/photo/1

(ps: doufám, že to je jen konzolová verze protože některé textury nejsou zas tak ostré jak by mohly. Ajsmug )
Yorozuya / Odd jobs / Práce všeho druhu ... and sugar addict.
Odpovědět
#12
A je to tu!

Trailer!

https://www.youtube.com/watch?v=GE2BkLqMef4
Yorozuya / Odd jobs / Práce všeho druhu ... and sugar addict.
Odpovědět
#13
Zajímavý trailer... Grafika podle mě trošku pokulhává, ale určitě to vyrovná hratelnost... Uvidíme na E3...
Odpovědět
#14
Mám stejný názor. Podle mě okolí vypadá super až na ten dřevěný most, ale záběry na pejska a na tu postavu mě zklamaly. Rozhodně nevypadají jako z moderní hry. U openspace hry to bude sice vždy problém, ale Kingdome Come i Zaklínač to umí zatím co se týče materiálů a textur lépe.
Teď už jen ten release date. Tipoval bych vánoce.

Uvidíme ale jak se povede gameplay. V to vkládám největší naději. Pinkiesmile
Textury dříve či později vylepší fanoušci. Rainbowlaugh Tyhle hry prostě jako jedny z mála zrají díky komunitě jako víno. Pinkiesmile
Yorozuya / Odd jobs / Práce všeho druhu ... and sugar addict.
Odpovědět
#15
Grafika je taková a maková proto že to jede stále na stejném enginu jako kdysi jel Morrorwind, Oblivion F3, F3NV a Skyrim.
Aspoň se to půjde dát snadno modovat.
Odpovědět
#16
A už máme i web Pinkiesmile
http://fallout4.com/
První Equestrijský Drakobijcobijec
Odpovědět
#17
@DaveL: Nebeží FO4 náhodou na VOID engine?

"proto že to jede stále na stejném enginu jako kdysi jel Morrorwind, Oblivion F3, F3NV a Skyrim" - citation needed
Odpovědět
#18
(03.06.2015, 16:28)DaveL Napsal(a): Grafika je taková a maková proto že to jede stále na stejném enginu jako kdysi jel Morrorwind, Oblivion F3, F3NV a Skyrim.
Aspoň se to půjde dát snadno modovat.

Ale to vůbec není ten důvod. Ten engine zvládne 2k i 4k textury. Modeři to v pohodě dokázali. Pokud by prostě použili lepší rozlišení na správných místech hned by to vypadalo lépe.
Na skyrim vydali HD texture pack pro PC. Jsem zvědav jestli to udělají i v tomhle případě. Rozhodně by to bodlo.

Exteriéry ale vypadají ze záběrů úžasně.
Yorozuya / Odd jobs / Práce všeho druhu ... and sugar addict.
Odpovědět
#19
(03.06.2015, 16:41)IvoryKeysADSR Napsal(a): @DaveL: Nebeží FO4 náhodou na VOID engine?

"proto že to jede stále na stejném enginu jako kdysi jel Morrorwind, Oblivion F3, F3NV a Skyrim" - citation needed

To bude zase nějaké fancy jméno jako když přejmenovali Gamebryo na Creation a teď Void s prvky ID Tech.
Vypadá to až moc podobně Skyrimu.
Yorozuya / Odd jobs / Práce všeho druhu ... and sugar addict.
Odpovědět
#20
Ale nikde tam nevidím Collector's Edition. Myslíte, že nějaká bude?
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)