Hodnocení tématu:
  • 3 Hlas(ů) - 4.67 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fallout Equestria game -- progress
#31
Vypada to, ze se nam nas blog utesene rozrusta. Vcera jsme vydali dalsi post, tentokrat o volbe rasy hlavni postavy:
http://theovermare.com/blog/2013/11/the-three-races
Odpovědět
#32
Tímto postem jsi mě, Adame, celkem vyděsil Twilightsmile (a po přečtení článku následoval ulehčený výdech)
Zajímavé bylo, že Earth pony, jako hratelná postava, vypadl jako první. Víc jsem se děsil pegase.

1) nabouralo by to canon FoE, pegasové ve Stable 2 nemají co dělat a i ti, kteří na povrchu již jsou, pro to musí mít sakra dobré vysvětlení. Přidání pegase by tedy znamenalo buť brutální ránu pro canon, nebo nutnost vytvoření alternativní dějové linie a začátku v jiném stable, nebo enklávě.

2) vybalancovat pegasy je skutečně noční můra, navíc je problém s jejich možností přeletět překážky a dostat se tak někam, kam nemá. Odladit všechny questy i pro pegasí main charakter musí být fuška, kterou bych fakt designérům nepřál. Přírodní překážka jako plot device absolutně padá.

3) pokud ve hře bude možnost companiona, nezáviděl bych to programátorům AI a path findu. Chudáci companioni by furt něco obcházeli.

Na stranu druhou, earth pony by ještě důvod nějaký měl, protože není mnoho unicornů, kteří jsou dostatečně silní pro manipulaci se supertěžkými zbraněmi. Earth pony je pak nejen tank, ale i weapon platform Pinkiesmile
Odpovědět
#33
(06.11.2013, 12:34)Darm Napsal(a): 2) vybalancovat pegasy je skutečně noční můra, navíc je problém s jejich možností přeletět překážky a dostat se tak někam, kam nemá. Odladit všechny questy i pro pegasí main charakter musí být fuška, kterou bych fakt designérům nepřál. Přírodní překážka jako plot device absolutně padá.

A čo tak namiesto zmeny prekážky na plot device, zmeniť plot device na prekážku? *coughtaintcough* Rainbowlaugh
Odpovědět
#34
I taint se dá přeletět. Ano, jsou situace kdy se z něj dá udělat překážka i pro lítací charaktery, ale těch je mnohem méně. Navíc by pegasí main char prostě zlikvidoval lore.
Odpovědět
#35
Tru dat.
Odpovědět
#36
A mame tu dalsi post, tentokrat o scenari:
http://theovermare.com/blog/2013/11/tale...the-script
Odpovědět
#37
A dalsi, o designu poniku:
http://theovermare.com/blog/2013/11/pony-evolution
Odpovědět
#38
Mame prvni preview, jak by moh vypadat gameplay, resp. prace s telekinezi. Textury jsou zatim z Falloutu, ale pracujeme na vlastnich.

https://www.youtube.com/watch?v=AfS_MaV5rVY

BTW, koukam, ze jsme se dneska dostali pres 5,000 views na YouTube Pinkiehappy)
Odpovědět
#39
Dobrá práce kluci.
Má spisovatelská tvorba


Skype: Memphis-san
Odpovědět
#40
(25.01.2014, 15:31)Memphis Napsal(a): Dobrá práce kluci.

Dekujeme!
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: