15.06.2014, 00:02
Pidi:
Díky za feedback. Takového rozepsání si vážím a zítra se na tvůj příspěvek podívám detailněji.
Já už jsem tu současnou obtížnost nějakou dobu neřešil, protože ona se už současná těžká projevila jako schopný soupeř proti "běžným hráčům" (spolužáci a známí). Samozřejmě na trochu víc profi úrovni to těžko obstojí. Teď je otázka zda bych tuto současnou aplikaci chtěl vést někam dál než je. V současnosti mám rozdělané i jiné projekty, kde využívám AI, takže nějakých tvých poznatků určitě využiji.
Jinak si nejsem jist, jak ty šestice myslíš. Program je detekuje a vynechává záměrně kvůli pravidlům a AI šestice také detekuje, ale jen vytvořené, takže je možné, že vytvoří šestici spojením dvou kratších řetězců aniž by si to uvědomila.
Díky za feedback. Takového rozepsání si vážím a zítra se na tvůj příspěvek podívám detailněji.
Já už jsem tu současnou obtížnost nějakou dobu neřešil, protože ona se už současná těžká projevila jako schopný soupeř proti "běžným hráčům" (spolužáci a známí). Samozřejmě na trochu víc profi úrovni to těžko obstojí. Teď je otázka zda bych tuto současnou aplikaci chtěl vést někam dál než je. V současnosti mám rozdělané i jiné projekty, kde využívám AI, takže nějakých tvých poznatků určitě využiji.
Jinak si nejsem jist, jak ty šestice myslíš. Program je detekuje a vynechává záměrně kvůli pravidlům a AI šestice také detekuje, ale jen vytvořené, takže je možné, že vytvoří šestici spojením dvou kratších řetězců aniž by si to uvědomila.