27.11.2014, 11:46
3 roky jsem hrál Dotu, potom jsem hrál od S1 do konce S3 LoL a následně (a velice rád) přešel na DotA2.
LoL
DotA
Well, večer ještě něco připíšu, teď musím běžet do školy.
LoL
LoLko bylo dobré, bavilo mě, ale svoje kouzlo postupně a naprosto ztratilo. Neustálé hloupé reworky, mnohdy ani ne k lepšímu, s cílem zbavit se něčeho, co v danou chvíli dominovalo hru, nebo nezapadalo do stávajícího stylu hry, vytvořily jen nostalgické vzpomínky a trpět nostalgii už po roce hraní? Na to lze říct jen tři tečky ...
Další problém LoLka je nutnost jít s davem. Prostě v danou chvíli se hraje tohle a tamto a dostaneš hromadu butthurtingu pokud něco budeš hrát jinak. Pár osobních příkladů:
S1/S2 - OMFG, you play AP Yi? Report you, you damn troll scumbag!!!!
S3 - OMFG, you play AD Yi? Report you, you damn troll scumbag!!!!
Když vyšel Sight Stone a brácha ho koupil za Lee Sina - Sight Stone for Lee Sin? Are u f***in support? Report you troll!!!
O měsíc později random talk v chatu - Those asians are pretty clever, this Sight Stone is damn good for Lee.
Čímž jsem i ukázal, jak komunita v LoLku typicky vypadá - masa mečících, hloupých ovcí.
Jsem rád, že už to nehraji. Alespoň se nemusím rozčilovat u moru, který vytvořili AD Assassins + AP burst mages.
Další problém LoLka je nutnost jít s davem. Prostě v danou chvíli se hraje tohle a tamto a dostaneš hromadu butthurtingu pokud něco budeš hrát jinak. Pár osobních příkladů:
S1/S2 - OMFG, you play AP Yi? Report you, you damn troll scumbag!!!!
S3 - OMFG, you play AD Yi? Report you, you damn troll scumbag!!!!
Když vyšel Sight Stone a brácha ho koupil za Lee Sina - Sight Stone for Lee Sin? Are u f***in support? Report you troll!!!
O měsíc později random talk v chatu - Those asians are pretty clever, this Sight Stone is damn good for Lee.
Čímž jsem i ukázal, jak komunita v LoLku typicky vypadá - masa mečících, hloupých ovcí.
Jsem rád, že už to nehraji. Alespoň se nemusím rozčilovat u moru, který vytvořili AD Assassins + AP burst mages.
DotA
Dost těžká, pro LoLkaře bych řekl totál nehratelná. Problém není v tom, že by mechaniky hry byly těžké na naučení, ale že se u té hry musí strategicky myslet. LoLkaři jsou zvyklí, že celá hra je nalajnovaná a musí se řídit určitým postupem, aby vyhráli - v Dotě tohle nelze praktikovat. Hráči se zde nepřizpůsobují hře, ale hra se přizpůsobuje hráčům. A tohle je to specifické kouzlo, kvůli kterému se k Dotě rád vracím.
Dalším plusem je, že máte k dispozici všechny hrdiny a nemusíte si nic retardovaně unlockovat. Hrdinové navíc mají i osobnost, mají tuny hlášek, někdy i na specifické sittuace, často mají přízvuk a když padne správná hláška do správné situace, trhám se u toho smíchy. Tohle v LoLku není, všechno zní tak vážně, odměřeně.
Dalším plusem je možnost vyzbrojit si hrdinu podle svého. Nekupuji skiny, ale jednotlivé komponenty (které i dostávám za hraní hry). Díky tomu se hrdinové stávají i mnohem osobitější a hráč si vytvoří k oblíbencům i mnohem lepší vztah.
Dalším plusem je, že máte k dispozici všechny hrdiny a nemusíte si nic retardovaně unlockovat. Hrdinové navíc mají i osobnost, mají tuny hlášek, někdy i na specifické sittuace, často mají přízvuk a když padne správná hláška do správné situace, trhám se u toho smíchy. Tohle v LoLku není, všechno zní tak vážně, odměřeně.
Dalším plusem je možnost vyzbrojit si hrdinu podle svého. Nekupuji skiny, ale jednotlivé komponenty (které i dostávám za hraní hry). Díky tomu se hrdinové stávají i mnohem osobitější a hráč si vytvoří k oblíbencům i mnohem lepší vztah.
Well, večer ještě něco připíšu, teď musím běžet do školy.
"You want dubbing quallity? Bah! It´s the quantity what earns money!"