03.01.2013, 00:46
Tak ZiU 5 tu ještě nebylo
Doprava:
U nás v Praze to máme zase bohužel opačně, místo aby se poctivý starý busy posílaly na GO jako do roku 2002 (posledních pár busů z těch generálek ještě dodnes jezdí! ), tak se dělá jenom několik středních oprav ročně a místo toho se kupujou ve velkým množství sorky, nejhorší plečky českejch silnic. Na konci roku 2011 to sice zastavili (s počtem 340 kusů, něco málo přes čtvrtinu voz. parku), ale už to kupujou zase (20 už dorazilo a má jich bejt dalších 53, tzn. ve výsledku 413)... A to jich mělo bejt původně aspoň 620 , ale tady člověk nikdy neví... Nene, tady se to nezlepší, když tu každýmu jde jen o to to tu vytunelovat... Ale minulej měsíc koupili 10 Solarisů Alpino a má jich bejt celkem 40, každej rok 10 , ale to je téměř bezvýznamný.
Doprava:
(02.01.2013, 21:51)Bouri Napsal(a): Ono u ČD (nebo kdo bude vlastníkem) je možný všechno, jestli se vytuneluje jako třeba DPP, tak se půjde cestou reko/GO bez nákupu novejch vozů.
Stačí se podívat do Brna, tam jezdí 25 let starý plečky, kerý jen dobře vypadají a to ještě jen zvenku
U nás v Praze to máme zase bohužel opačně, místo aby se poctivý starý busy posílaly na GO jako do roku 2002 (posledních pár busů z těch generálek ještě dodnes jezdí! ), tak se dělá jenom několik středních oprav ročně a místo toho se kupujou ve velkým množství sorky, nejhorší plečky českejch silnic. Na konci roku 2011 to sice zastavili (s počtem 340 kusů, něco málo přes čtvrtinu voz. parku), ale už to kupujou zase (20 už dorazilo a má jich bejt dalších 53, tzn. ve výsledku 413)... A to jich mělo bejt původně aspoň 620 , ale tady člověk nikdy neví... Nene, tady se to nezlepší, když tu každýmu jde jen o to to tu vytunelovat... Ale minulej měsíc koupili 10 Solarisů Alpino a má jich bejt celkem 40, každej rok 10 , ale to je téměř bezvýznamný.