15.09.2013, 19:34
Papíry mám na sk. B, C+E plus profesní osvědčení (pro ty, co neví, je to něco jako výuční list pro profi řidiče). Pracuju jako řidič z povolání, ročně najezdím cca 60 000 km.
K motorovým vozidlům mě to táhlo odnepaměti, takže jsem se za volant dral už od telecího věku. V 15ti mě fotřík naučil řídit. Od 17ti jsem jezdil načerno do školy (a taky mi soused nabídnul, že mi tajně prodá svoje auto. Byl to Citroen BX GTI a doteď lituju, že jsem na to nekývnul). Hned v 18ti jsem udělal řidičák na sk. B a C. Ve 20ti přibylo E a profesák. Kolem těch 20ti jsem měl dost rychlé období, kdy jsem chtěl být mistr světa a ze všech nejrychlejší ("...všichni mě zdržujou, v obci pod kilo nejezdím..." apod.) DíkyCelestii mě to časem pustilo, zůstal mi jen dosti svižný defenzivní styl jízdy.
Napáchané škody: přeražený nárazník po střetu se zajíčkem, promáčklý blatník jako důsledek příliš rychlého parkovacího manévru, utržený kryt pod motorem kvůli výletu do škarpy čumákem napřed a naposled proražená pneumatika na návěsu - přehlédl jsem ostrou hranu velkého šutráku, který drze čouhal do cesty.
Počet sražených lidí: 0, i když chuť párkrát byla.
Počet sražených zvířat: 6, od kuny po vlčáka.
Počet udělených pokut: 1, bylo to v 19ti za 115km/h v obci a prachy šly samozřejmě fízlům do kapsy, jinak bych byl bez papírů.
Nejvyšší dosažená rychlost: přes 270km/h. Ano, bylo to v CZ.
Nejhorší řidičská zkušenost: zabloudil jsem s kamionem v centru Prahy, prožitá noční můra.
K motorovým vozidlům mě to táhlo odnepaměti, takže jsem se za volant dral už od telecího věku. V 15ti mě fotřík naučil řídit. Od 17ti jsem jezdil načerno do školy (a taky mi soused nabídnul, že mi tajně prodá svoje auto. Byl to Citroen BX GTI a doteď lituju, že jsem na to nekývnul). Hned v 18ti jsem udělal řidičák na sk. B a C. Ve 20ti přibylo E a profesák. Kolem těch 20ti jsem měl dost rychlé období, kdy jsem chtěl být mistr světa a ze všech nejrychlejší ("...všichni mě zdržujou, v obci pod kilo nejezdím..." apod.) DíkyCelestii mě to časem pustilo, zůstal mi jen dosti svižný defenzivní styl jízdy.
Napáchané škody: přeražený nárazník po střetu se zajíčkem, promáčklý blatník jako důsledek příliš rychlého parkovacího manévru, utržený kryt pod motorem kvůli výletu do škarpy čumákem napřed a naposled proražená pneumatika na návěsu - přehlédl jsem ostrou hranu velkého šutráku, který drze čouhal do cesty.
Počet sražených lidí: 0, i když chuť párkrát byla.
Počet sražených zvířat: 6, od kuny po vlčáka.
Počet udělených pokut: 1, bylo to v 19ti za 115km/h v obci a prachy šly samozřejmě fízlům do kapsy, jinak bych byl bez papírů.
Nejvyšší dosažená rychlost: přes 270km/h. Ano, bylo to v CZ.
Nejhorší řidičská zkušenost: zabloudil jsem s kamionem v centru Prahy, prožitá noční můra.
Get rich or die trying.