Příspěvků: 640
Registrován od: Sep 2014
02.04.2016, 22:41
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 02.04.2016, 22:41 uživatelem BatygameCZ. Edited 1 time in total.)
Tak, minulou neděli jsem dohrál XCOM 2. Po 40hodinové jízdě se už teď chystám na 2. dohrání. To o kvalitě hry mluví samo o sobě .
To samé se mi stalo i u Enemy Unknown, takže se můžu považovat za fandu
Anyway, pokud tuhle sérii neznáte, o hodně přicházíte. Jedná se o hry ve kterých bojujete proti emzámků. A to za pomocí výzkumu nových vylepšení, stavby vaší základny, trénováním vašich vojáků a-překvapivě-samotným bojem, který je tahový. To nejlepší je ale to, jaký vztah si vybudujete ke svým vojákům. Ti vo hráli, chápou, ti co ne, třeba zahrajou a pochopí.
A jaký je váš pohled na tuhle sérii? Hrál tu někdo legendární 1. díl z devadesátek?
Příspěvků: 899
Registrován od: Jun 2014
Hodnocení:
18
Já teda hrál Enemy Unknown a vůbec mě to nebavilo. Asi nejsem na tenhle typ her, přitom mě normálně tahovky baví. Je to strašně pomalé
Příspěvků: 674
Registrován od: Jun 2012
Hodnocení:
10
Hrál jsem Terror from the Deep, dobrá hra. Docela obtížná.
Příspěvků: 640
Registrován od: Sep 2014
Nebyl to ten díl, který se odehrával pod vodou? Jak tě tam cokoli zabilo na ránu?
Já hrála XCOM: Enemy Unknown
poměrně jsem si to oblíbila
Příspěvků: 111
Registrován od: Dec 2012
Hodnocení:
9
Hrál jsem Enemy unknown a potom XCOM. Jedná o velmi povedené hry, u kterých jsem strávil celkem dost času. Co se týče hratelnosti, tak se mi starý Enemy unknown líbil více. Postavy měly více vlastností, bylo možno je vybavit, jak člověk chtěl, generování map, celkově lépe zpracované mimo grafiku a hudbu. V XCOM přibylo pár zajímavých věcí, ale jako celek to působilo ořezaně vůči staré klasice, avšak i tak se jedná o povedenou hru. U XCOM se povedla hlavně hudební složka.
Sezóna v plném proudu
Yamahy burácí.
Suzuki Swiští.
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
04.04.2016, 10:54
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 04.04.2016, 11:00 uživatelem Martin. Edited 3 times in total.)
XCOM U je naše nej pařba z turnbased strategií. To jsme pařili už jako puberťáci. Nebýt chybějícího multiplayeru, nemělo by to chybu (vím, existuje fan projekt, ale tam chybí ta vývojová a stavební část právě ).
Těch propařených dnů a nocí, to nespočítáme..
Druhý díl pod vodou.. co na to říct. Graficky možná trochu promakanější ve městech, ale jinak jsme dostali na p***l!
ad hudba v jedničce: naše nej je během vzdušných souborů (kolikrát jsme po dosažení UFA dali jen mód "sleduj", aby mohla hrát déle ). https://youtu.be/vsObVug5owA?t=29
Bratranec měl v pozdější fázi na hře jen 2 maníky s PsiAmp, a jednoho s Blasterem.. vystřelilo se většinou jen jednou, a to poté, co se Ufoni poslušně seřadili někde pohromadě.
Netřeba říkat, že jeden z nich nesl jeho jméno, a hlavně zpočátku platilo, že bylo fuk, kolik vojáků v misi zgeblo, hlavně že on musel přežít
Příspěvků: 111
Registrován od: Dec 2012
Hodnocení:
9
Na svou dobu byli soundtracky výborný, dnes se mi také líbí, ale nejsem schopen říct, nakolik jsem ovlivněn nostalgií.
Hned mám chuť si to zahrát, jak jsem viděl video.
Nejvíc mě asi bavilo hrát pouze s lidskými zbraněmi, žádná plasma ani laser. To byla celkem pěkná výzva, protože i nabušení vojáci měli problém někoho ustřílet, do Mutona skoro zásobník a stejně ho to kolikrát jen omráčilo . Vždycky s sebou minimálně tři zásobníky. Bylo to zajímavější, protože nábojů bylo omezeně, dost často jsem vozil pár nosíčů munice a zbraní. A ne, nebyli černí.
Sezóna v plném proudu
Yamahy burácí.
Suzuki Swiští.
Příspěvků: 923
Registrován od: Nov 2012
Hodnocení:
29
První XCOM? Heh, doslova tisíce hodin Ani nepočítám kolikrát jsem ho dohrál a kolik zábavy jsem si užil Měl jsem tu super verzi kde vojákům mohl přetéct counter na únavu a pohybové body, s tím byla těžká psina. Super elitní voják a najednou je z něj chudáček mrzáček co ujde sotva dvě pole a pak si musí odpočinout Nakonec jsem z nich vždy udělal elitní psioniky a bylo
TFTD - kopie jedničky přebarvená na modro a podstatně obtížnější Dohrát závěrečnou misi bylo peklo, ta byla tak strašlivě zdlouhavá!
Apocalypse jsem hrál jen chvilku, moc si ho nepamatuji, stejně tak Enforcer. Interceptor mám sice koupený, ale nikdy jsem ho nehrál.
Restart série v podobě UFO Aftermath, UFO Aftershock a UFO Afterlight jsem miloval, paradoxně jsem nikdy žádnou z nich nedohrál všechny tři koupené (dvakrát, o krabicovky jsem přišel), mohokrát jsem je začal, dlouho hrál ale pak se něco stalo a nikdy jsem je nedohrál
Nový XCOM: Enemy unknown - jásal jsem, když se ukázal na trhu Jedna z mála her kterou jsem si pořídil skoro hned jak vyšla. A když udělali native port na Linux - Hell yeah!
XCOM 2 mám právě rozehraný, zkoumám všechny možnosti a umírám o 106. Zvýšená náročnost, vylepšené principy, noví nepřátelé, lepší a propracovanější příběh - rozhodně to stálo za full pálku v předprodeji! 40 strávených hodin, dalších 20 diskuse s dalšími bronies, nedávno jsem jí dal tátovi k narozkám ^^ Aktuálně jedu již 4 pokus - první skončil dost rychle, druhý asi 15 hodin, pak jsem dojel na málo vytrénovaných vojáků (full 5 squadron na max, zbytek lamy - blbý nápad). Třetí pokus skončil po třetí misi (moc jsem nedával pozor, tak jsem vesele vychcípal), čtvrtý už konečně hraju tak jak si hra zaslouží Těším se až ho komplet dojedu a nahodím více módů - jejich přímá podpora se mi líbí, to pánové dobře vymysleli
Příspěvků: 3 385
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
76
05.04.2016, 10:16
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 05.04.2016, 10:19 uživatelem Martin. Edited 1 time in total.)
Jo, chyby, to taky kolovala bugová verze, kde nebyl blaster, a další, kde se rozpadala grafika v základnách. Asi nejzajímavější je chyba ukončení financování. Na konci měsíce Vám OSN řekne, že už nebudou platit ani korunu, a končíte. Tak nahrajete pozici, a těsně před koncem se objeví UFO. Sestřílíte ho, a najednou vše v pohodě. Nejvíc to štve v době, kdy jen prodejem zásobníků do plazmového kulometu a lékárniček vyděláváte 100x víc, než kolik Vám dávají oni svou almužnu..
Jestli to někdo dohrál jen s lidskými zbraněmi proti psionickým etheralům a šedákům, tak to klobouk dolů.
S nosiči byla fakt sranda, zvlášť, než jsme přišli na to, že nemusíme jako blbci sbírat mrtvoly a a zbraně, že se to po misi sebere samo (když se vám probudí omráčený ufon v batohu, v lodi.. no, nechtěl bych být v kůži toho vojáka )
Pak je zajímavý příklad s kempery. Dva vojáci jsou na okraji lodi a pálí to hlava nehlava. Ten kdo má pušku, tak střílí! Když ho zabijou, ten, co je za ním, ji sebere a střílí dál.. Pak najednou ticho. Pošlete hlídku, ať toho posledního najdou. Našli A nebyl sám. A za vteřinu už jen vidíte, jak si další Ufon jde okolo vaší lidi s 6 dalšími vojáky, mimoděk tam hodí granát a jde se po svých
Z počátku je hra zajímavá i kvůli těm zásobníkům. Vaši vojáci jsou pitomci, vystřílí se všechno do pole, a když pak později vyzkoumáte UFOnskou pistoli, tak eleria je málo, jen blb by z něj dělal zásobníky, tak šacujete mrtvoly a nabíjíte od nich
Nebo situace, kdy vám zbývá poslední ufon, a váš poslední voják je smrtelně raněn, takže máte tak 3 tahy a musíte to dát!
Povaha vojáků je taky zajímavá. Jsou tam pitomci, co zastřelí pistolí nejdřív sebe a pak kolegu, a pak borci, kterým když necháte pro tah mimoňů dostatek jednotek, tak zlikviduje půl základny.
Alespoň pokud jde teda o DOSovky. Osobně jsem nic pod Windows z UFA nehrál (kromě Ufo2000).
|