Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TEMNO
#31
Stojí...
Usměj se, zítřek bude horší.


Na bolest hlavy pomáhá Guttalax.
Na starou babičku pomáhá Guttalax.
Na průjem pomáhá Guttalax.
Na zácpu pomůžou Marťánci.
Odpovědět
#32


Protože temno vede ke světlu.
Odpovědět
#33
to je epic Flutterryay
Odpovědět
#34
Tie screeny vypadajú zaujímavo určite to skúsim.
Don't talk to me, I'm rather shy and awkward  Twilightblush
Odpovědět
#35
[Obrázek: temno_2014_03_01_20_32_35_76_by_astonov-d79hwqw.png]
Protože temno vede ke světlu.
Odpovědět
#36
právě stahuju TEMNO:prototype tak doufám že bude fungovat Rainbowlaugh
:3
Odpovědět
#37
[Obrázek: 6280547_orig.png]
[Obrázek: crystalponeh_by_astonov-d7hropd.png]
Protože temno vede ke světlu.
Odpovědět
#38
What the.... nechápu.....na konci jsou dveře na kterých jsou elementy harmonie a když na to kliknu tak je konec hry
:3
Odpovědět
#39
Konec prologu. A pak jsme přešli na Unity a začali úplně znovu protože s námi původní engine vyje_al. Limit 2,5 GB na projekt je málo.
Protože temno vede ke světlu.
Odpovědět
#40
A kde se těch 2,5GB naskládalo/naskládá? Nečekal bych to tak velký...

Když si vzpomenu na hry od Amanita Design (Botanicula, Machinarium, Samorost, Samorost 2...), tak taky to nezabíralo moc místa (vzhledem k obsáhlosti mapy)... Podobně Neverhood, kerej se vlezl na jediný CDčko včetně animací, videií ze zákulisí apod.
Fluttershy fan Flutterryay...YAY!
Froldův fanklub (Wiki)
DaveL - Vzpomínejme
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)