Příspěvků: 448
Registrován od: Apr 2013
Hodnocení:
42
Stojí...
Usměj se, zítřek bude horší.
Na bolest hlavy pomáhá Guttalax.
Na starou babičku pomáhá Guttalax.
Na průjem pomáhá Guttalax.
Na zácpu pomůžou Marťánci.
Příspěvků: 54
Registrován od: Jan 2013
Hodnocení:
2
Protože temno vede ke světlu.
Příspěvků: 19
Registrován od: Jan 2014
to je epic
Příspěvků: 20
Registrován od: Feb 2014
Hodnocení:
2
Tie screeny vypadajú zaujímavo určite to skúsim.
Don't talk to me, I'm rather shy and awkward
Příspěvků: 54
Registrován od: Jan 2013
Hodnocení:
2
Protože temno vede ke světlu.
Příspěvků: 54
Registrován od: Jan 2013
Hodnocení:
2
09.05.2014, 21:14
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 10.05.2014, 11:06 uživatelem Lexo Astonov. Edited 2 times in total.)
Protože temno vede ke světlu.
Příspěvků: 60
Registrován od: Jan 2013
Hodnocení:
6
What the.... nechápu.....na konci jsou dveře na kterých jsou elementy harmonie a když na to kliknu tak je konec hry
:3
Příspěvků: 54
Registrován od: Jan 2013
Hodnocení:
2
Konec prologu. A pak jsme přešli na Unity a začali úplně znovu protože s námi původní engine vyje_al. Limit 2,5 GB na projekt je málo.
Protože temno vede ke světlu.
Příspěvků: 630
Registrován od: Dec 2012
Hodnocení:
37
A kde se těch 2,5GB naskládalo/naskládá? Nečekal bych to tak velký...
Když si vzpomenu na hry od Amanita Design (Botanicula, Machinarium, Samorost, Samorost 2...), tak taky to nezabíralo moc místa (vzhledem k obsáhlosti mapy)... Podobně Neverhood, kerej se vlezl na jediný CDčko včetně animací, videií ze zákulisí apod.