Hodnocení tématu:
  • 2 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tým na tvorbu pc her
#91
Okay takže mám tu nabídku, jsem tu na bronies.cz sice jen chvíli, ale to nevadí. V pc se celkem vyznám, ale programovat neumim. Každopádně doporučuju javu. A teď k té nabídce. Jsem dj a remixuju, krom toho vytvářím i jiné písničky, hlavně dubstep, takže jestli chcete, tak PM. Jinak pokud chcete, tak umím i animovat, takže nějakou easy animaci můžu poskytnout. Jo a umím dobře anglicky a trochu německy, takže překlad no problem. No a nakonec nějakej ten dubing, ale nevim, jestli to bude ideální (je mi 13 a mutuju O.o)
Pain is temporary.
YouTube
Moje hudební vlákno
SoundCloud archiv
Teamspeak: clanhouse.eu

"Music is everybody's possession. It's only publishers who think that people own it." - John Lennon
Odpovědět
#92
Mám takovej nápad na dobrou hru. Byla by to Daring Doo jungle run. Bylo by to na způsob temple run, ale místo člověka by tam běhala (a létala) právě Daring. Vzhledem k tomu, že to bude na pc, tak bych to propracoval. Nejlepší by bylo, kdyby někdo založil internet stránky (registrovaná doména s ftp a html) a hra by byla flash, já bych to naprogramoval do html (to umí každej) a bylo by to bezplatně on-line s tím, že to bude neoficiální fan hra a bude tam napsáno My little Pony copyright by Habsro, all rights reserved a budem doufat, že nám to nezrušej.
Pain is temporary.
YouTube
Moje hudební vlákno
SoundCloud archiv
Teamspeak: clanhouse.eu

"Music is everybody's possession. It's only publishers who think that people own it." - John Lennon
Odpovědět
#93
-_- prečo si to postol znova?
ENFP Pinkiehappy
Odpovědět
#94
(05.05.2013, 14:44)Rainboom Napsal(a): -_- prečo si to postol znova?

Už jsem to smazal. Čarovný mobil zdvojil post Rainbowlaugh ale už je to pryč. Jinak sorry. Vím že je to v pravidlech a hned jsem si toho všimnul, ale ty dřív Ajsleepy. Hned jsem to deletnul.
Pain is temporary.
YouTube
Moje hudební vlákno
SoundCloud archiv
Teamspeak: clanhouse.eu

"Music is everybody's possession. It's only publishers who think that people own it." - John Lennon
Odpovědět
#95
Nápad je to zajímavý, teď jen najít někoho kdo umí Flash na dostatečné úrovni Ajsmug
První Equestrijský Drakobijcobijec
Odpovědět
#96
Já se zkusím flash přiučit jestli by to nikdo neuměl. Nakonec se ze mě stane programátor her bez mého vědomí. To že umím html a trochu gamemaker neznamená, že jsem programátor, protože jsem ještě pořádně nic kromě webovek neudělal O.o
Pain is temporary.
YouTube
Moje hudební vlákno
SoundCloud archiv
Teamspeak: clanhouse.eu

"Music is everybody's possession. It's only publishers who think that people own it." - John Lennon
Odpovědět
#97
něco takovýho by se dalo udělat
začla soutěž o hru na téma dobrodružství ve 2D
http://www.forum.velkejchytrak.cz/viewto...=33&t=2091
mohli by jsme něco zkusit případně i víc že by bylo několik skupinek a každá by si něco vyrobila Rainbowlaugh
to je samozřejmě jen návr že by jste si něco mohli vyzkoušet vyrobit , já možná něco do tý soutěže zkusim akdyžtak si sem napíšu o pomoc nějákýho zvukaře , grafika a možná testera Twilightblush

a taky mě napad název pro skupinku : Powered by Frienship Twilightblush
Odpovědět
#98
Myslím, že první věc, o kterou by se měl tento tým postarat, je nějaký slušný nápad a koncept příběhu a celková vize.
“Where must we go… We who wander this Wasteland in search of our better selves?“ The First History Man
"Přátelství může trvat jen mezi dobrými lidmi." Cicero
Vir Ilustris

Odpovědět
#99
No já bych se klidně zapojil ale v životě se mi děje tolik věcí + práce + rodina takže na to všechno nemám čas ale přeji vám hodně štěstí a hlavně to nevzdávejte jako já jsem vzdal jednu hru ... Pinkiesmile
hey you yes you you're dead
a ted se otoč Pinkiesmile
BAF
Odpovědět
Já zatím jen tak zkouším (když se nudím) vytvořit něco podobného hře Mario catch na nintendu a pokud se mi to povede dotáhnout do funkční fáze tak tomu budu říkat Derpy catch Rainbowlaugh, zatím jsem zkutil jen jeden script v JS pro Unity3D (trvalo mi to celí den než mi to začalo fungovat jak má Rainbowlaugh ), který mi zajišťuje možnost založit server nebo se k serveru připojit. Uvidíme co z teho vznikne Pinkiehappy

Kdyby někoho zajímal ten script tak je tady: (udělal jsem tam malou chybku, ale už je opravená)
Kód:
// network
var pass = "password";
var cpass = "password";
private var maxplayers : int = players -1; //měl jsem tu překlep, napsal jsem -2 místo -1
private var players : int = 2;
var ip = "127.0.0.1";
private var playerCount: int = 0;

function LaunchServer() {
    Network.incomingPassword = pass;
    var useNat = !Network.HavePublicAddress();
    Network.InitializeServer(maxplayers, 25001, useNat);
}

function ConnectToServer() {
    Network.Connect(ip, 25001, cpass);
}

function OnPlayerConnected(player: NetworkPlayer) {
    log = "Player" + playerCount++ + " connected!";
}

function OnConnectedToServer() {
    log = "Connected to server";
}

function OnPlayerDisconnected(player: NetworkPlayer) {
    Network.RemoveRPCs(player);
    Network.DestroyPlayerObjects(player);
}

function OnFailedToConnect(error: NetworkConnectionError) {
    log = "Could not connect to server: "+ error + "!";
}

// gui
private var log = " ";
var cWindowRect : Rect = Rect(20, 20, 220, 70);
var sWindowRect : Rect = Rect(20, 95, 220, 70);

function OnGUI() {
    cWindowRect = GUI.Window (0, cWindowRect, ConnectWindow, "Connect to server");
    sWindowRect = GUI.Window (1, sWindowRect, ServerWindow, "Start the server");
    if(Network.isServer) {log = "Server is running";} else {if(Network.isClient){log = "Client is connected";}}
    GUI.Label(Rect(3,0,600,20),log);
}

// windows
function ConnectWindow(windowID : int) {
    ip = GUI.TextField (Rect (10, 20, 110, 20), ip, 25);
    cpass = GUI.TextField (Rect (10, 42, 110, 20), cpass, 25);
    if(Network.isClient) {if(GUI.Button(Rect(125,20,85,20),"Disconnect")) {Network.Disconnect(); log = "Disconected";}} else {if(GUI.Button(Rect(125,20,85,20),"Connect")) {ConnectToServer();}}
}

function ServerWindow(windowID : int) {
    pass = GUI.TextField (Rect (10, 42, 110, 20), pass, 25);
    GUILayout.BeginHorizontal();
    players = GUILayout.HorizontalSlider(players, 2, 12, GUILayout.Width(70));
    GUILayout.Label(players + "/20",GUILayout.Width(35));
    GUILayout.EndHorizontal();
    if(Network.isServer) {if(GUI.Button(Rect(125,20,85,20),"Disconnect")) {Network.Disconnect();log = "Disconected";}} else {if(GUI.Button(Rect(125,20,85,20),"Host")) {LaunchServer();}}
}


Přiložené soubory
.zip   mp_menu.js.zip (Velikost: 904 bajtů / Stažení: 0)
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)