Příspěvků: 160
Registrován od: Aug 2012
Hodnocení:
6
04.01.2013, 19:47
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 04.01.2013, 20:01 uživatelem ROBOJESTER_CZ.)
MrMaidx: asi jo chtělo by to nějákýho vedoucího, chce někdo bejt vedoucí projektu ,nebo to zůstane na mě? ,ale ten kdo to vezme musí na tom fakt pracovat rozdělit práci atd.
zkusim vyrobit nějákej engine neznamená to že si to jako zabírám jen to zkusim a jestli se mi podaří něják dobře tak by se dal použít, můžete navrhnout jakou by to mohlo mít grafiku atd.
Příspěvků: 160
Registrován od: Aug 2012
Hodnocení:
6
já už zbytečně udělal minimálně stovku enginů ale jo ještě počkám a propracuju návrhy na papíře
kam by jsme mohli teda přesunout tuhle diskuzi ať je tu místo jestli se bude chtit ještě někdo přidat nebo přijdou nějáký ty návrhy na jméno
pujdem na skype, facebook nebo kam?
Příspěvků: 160
Registrován od: Aug 2012
Hodnocení:
6
04.01.2013, 22:39
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 04.01.2013, 22:40 uživatelem ROBOJESTER_CZ. Edited 1 time in total.)
v Game Makeru 8.0 ale nedělám to přez skripty
a mohli by jsme teda asi na ten skype
Příspěvků: 688
Registrován od: Sep 2012
Hodnocení:
66
04.01.2013, 22:46
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 04.01.2013, 22:47 uživatelem Tuxik. Edited 2 times in total.)
Jak to vidím:
1) Google docx - Vytvořit soubor, který bude editovat pouze vedoucí projektu, kde by bylo cílem popsat co nejlépe mechaniky hry, příběh, jak má vypadat a co má obsahovat. Výhodou je, že se to dá sdílet a kdokoliv se pak může podívat, jaké prvky hra bude obsahovat. Do dalšího souboru by se dávali různé náměty a návrhy, kam bude moci přispívat kdokoliv z teamu. Každý se pak bude moci k jakémukoliv nápadu vyjádřit. Schválené nápady by se pak implementovali do hry.
2) Přes Skype bych se scházel a dělal tam různé konzultace s jednotlivými lidmi, pořádal porady a brainstormingy.
Myslím, že takhle by se dalo pracovat.
"You want dubbing quallity? Bah! It´s the quantity what earns money!"
Příspěvků: 160
Registrován od: Aug 2012
Hodnocení:
6
a kdo bude teda vést tenhle projekt ,hlavně myslim kdo sepíše ty herní mechanizmy