21.12.2013, 01:57
WoT je prostě arkáda. Tanky vycucané z prstu, jejich statistiky vycucané z prstu... u některých i pancíř, kdy z prvků které byly IRL chloubou ochrany tanku dělají slabiny atd.
Ono opírat se o WoT o realitu je fakt špatná volba. To je jako třeba ve WoT ty slavné Německé tanky které jsou ve hře na prd, protože je každý prostřelí... kanóny super, ale pancíř ne moc skvělý...hádej proč. Protože ty tanky byly navržené na ostřelování na vzdálenost několika kilometrů a ne na 300 metrů jako probíhá většina bitev WoT. Technické provedení hry prostě není udělané tak, aby umožňovalo těm strojům aby byly využívány tak, jak byly navrženy, takže se z toho odvíjí i jejich herní staty.
Těším se, co přinese Warthunder, zatím to nevypadalo zle. Dynamické poškození zní rozhodně lákavěji než healthbary a mnohdy prapodivné hitboxy
Ono opírat se o WoT o realitu je fakt špatná volba. To je jako třeba ve WoT ty slavné Německé tanky které jsou ve hře na prd, protože je každý prostřelí... kanóny super, ale pancíř ne moc skvělý...hádej proč. Protože ty tanky byly navržené na ostřelování na vzdálenost několika kilometrů a ne na 300 metrů jako probíhá většina bitev WoT. Technické provedení hry prostě není udělané tak, aby umožňovalo těm strojům aby byly využívány tak, jak byly navrženy, takže se z toho odvíjí i jejich herní staty.
Těším se, co přinese Warthunder, zatím to nevypadalo zle. Dynamické poškození zní rozhodně lákavěji než healthbary a mnohdy prapodivné hitboxy
Cynik, pokrytec, ignorant, flegmatik, egoista. To jsou mé klady. Mám však i zápory.
Když vás uprostřed noci vzbudí syčící kozí lebka co seskočila z nočního stolku a utekla na pavoučích nohou, bude se vám spát mnohem lépe když zjistíte, kam to sakra zalezla.
Se stim smiřte
Když vás uprostřed noci vzbudí syčící kozí lebka co seskočila z nočního stolku a utekla na pavoučích nohou, bude se vám spát mnohem lépe když zjistíte, kam to sakra zalezla.
Se stim smiřte