Jak jsem se do tohoto vlákna nemohl ozvat, když na železnici žiji a ještě mám k ní hodně velký vztah. Rodiče + pár příbuzných u drah, a tak to začalo...
I když je trochu pozdě, ale pořád neoživuji ničím nesmyslným! Tohle je fakt k věci!
Mezi mé nejoblíbenější lokomotivy patří prostě srdcovka BARDOTKA 749/751
TOTO VÁŽENÍ - Toto je lokomotiva 749 018, která nevím jak je na fotce v Brně, ale její konání jsme si mohli do roku 2009 povšimnout i na šumavských lokálkách, dokud nám jí CARGO nevzalo! Pak tam začali jezdit brejlovci a tato barča dostala nový lak a jezdila na manipulácích ve Volarech. Její současný osud je v nedohlednu.
Nejoblíbenější motorový vůz je "morůrek", "osmsetdesítka" "orchestrion" apod. 810/809/
811.
Toto je motorový vůz ř.809 534, který velkou část svého života sloužil v Českých Budějovicích. Jezdil pak hodně na pohraničních osobácích mezi Rybníkem-Horním Dvořištěm-Summerau. Také zavítal na Netoličku a měl i krátkou službu v Českých Velenicích. Dnes je z něj regionova... Nebo někam záhadně zmizel, takže určitě regionova.
A závěrečně mezi elektrickými mašinami mi k srdci přirostli DVĚ. ESA - 363/362 (Ne peršing,bastard, či princezna, ale klasické dvousystémové eso)
Českobudějovické KUŘE! 363 084. Krásná to mašinka, pak nám jí ukradli Pražáci, Pražákům Plzeňáci a nakonec skončila na trati mezi Chebem-Ústí nad Labem
Teď jezdí asi zase pod Prahou a všude.
A druhá mašina je totalitní šrot, ale přes to ji miluji a to je plecháč,plechovka 242!
Lokomotiva řady 242 242. Našel jsem náhodně, už nemám co dodat. Střídavina je best.
Sdílí někdo stejný pocit?