Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Železniční Nadšenci i modeloví železniční nadšenci.
Rychlostní návěstní soustava. Předpisy D1, D2, D3...

Nebo pokecáme na sraze Rainbowlaugh
Usměj se, zítřek bude horší.


Na bolest hlavy pomáhá Guttalax.
Na starou babičku pomáhá Guttalax.
Na průjem pomáhá Guttalax.
Na zácpu pomůžou Marťánci.
Odpovědět
http://www.predpisycd.wz.cz/data/D1.pdf
Na, tady máš starý předpis D1 Rainbowlaugh myslím si, že starý předpis už nikdo potřebovat nebude, když je volně zpřístupněn na této stránce Rainbowlaugh
Ticho, ryby plašíš!
Dobrý den, přistoupili kontrola jízdenek.
Odpovědět
Daniel: Schei...benkleister, aspoň mám co pročítat na další dva týdny dopředu. Pinkiecrazy
Odpovědět
A to si vem, že toto musí umět například strojvedoucí, průvodčí, výpravčí, signalisti a výhybkáři. A taky studenti drážního oboru, že DoktorPetře? Rainbowlaugh
Ticho, ryby plašíš!
Dobrý den, přistoupili kontrola jízdenek.
Odpovědět
Asi bude blbý říct až teď, že Kyklop už je zase na kolejích co? Rainbowlaugh Jsem si procházel starý příspěvky a všimnul jsem si ten od Bouriho, kde upozorňoval na Kyklopa Rainbowlaugh Takže kdyby někdo nevěděl (což je nemožné, jelikož o všem informuje videomagazín Pozor Vlak), tak Kyklop je zase na kolejích, zrekonstruován v DPOV Nymburk a nedávno jel na Ostravanovi Rainbowlaugh
Ticho, ryby plašíš!
Dobrý den, přistoupili kontrola jízdenek.
Odpovědět
[Obrázek: aabbadbdy63qgl1h0j.jpg]
Miluji nový jízdní řád. Za 4 hodiny z Lince do Prahy, a take nový večerny spojení.
[Obrázek: australia67e4fjzku2.jpg]

Kromě toho ČD a ÖBB testuji Škodu 380 na trati' SŽDC 196/ÖBB 141 - foto: Klik tady
Ahoj z Rakousko! Ajsmug
Odpovědět
Ty vlaky vyšší kvality znamenají konec pro PJ České Budějovice. Všechno začnou vozit Pražáci. Ani v depu v Budějovicích nebyl vypsán zácvik na lokomotivách řady 380, které tyto spoje mají vozit. Takže všechno buď bude vozit Rakušák a nebo Pražák. Budějovice tímto pomalu, ale jistě končí. Takže z mého pohledu to je zlo pro jižní Čechy a skvělá věc pro zahraniční turisty převážně z východních zemí, kteří se rádi fotí u všeho, protože těmito spoji stihnout vyfotit více věcí... Bravo.
Usměj se, zítřek bude horší.


Na bolest hlavy pomáhá Guttalax.
Na starou babičku pomáhá Guttalax.
Na průjem pomáhá Guttalax.
Na zácpu pomůžou Marťánci.
Odpovědět
Tak jsem se dneska cítil jako MikeJePan akorát na železnici. Jel jsem celou cestu bez platného jízdního dokladu (režíky) a nic jsem neplatil. Nevím, jestli se radovat nebo brečet, zjistit, že jsem na týden nebo dva (v lepším případě) bez vlaků zdarma. Skvělý zážitek.




A druhá věc, abych nemluvil o svých problémech, tak na svět přichází další série našich oblíbených patrových vozů typu "Bdmteeo" tentokrát o mnoho dalších "rádoby" novinek.

Fotky ze skupiny "Železniční FB report":

[Obrázek: 15085597_1148387455197422_11513717142206...e=58925205]

[Obrázek: 15032283_1148387495197418_11447044477787...e=58C76CE7]

[Obrázek: 15032262_1148387781864056_57897799222589...e=58CDB149]

[Obrázek: 15073382_1148387651864069_70925768329834...e=588D3096]
  • Každopádně ač se tento vůz tváří jako bezvadně technicky přestavěn (systém dveří, hlášení, zásuvky atd...), zůstává tu stále hromada věcí, které tento vůz ponechávají na trapné úrovni svých předchůdců. Tak například to že dveře pro přechod mezi vozy jsou stále ruční a nikoli na tlačítko. Určitě se shodnu s těmi, co tím někdy jeli, že je jedno, zda byl vůz Bdmteeo nebo starší verze Bmto, pořád se ty dveře na hovno otevíraly. A u starších a nebo fyzicky omezenějších lidí to bude velmi nepříjemné přecházení. Dalším faktem může být to, že dveře k toaletám jsou též jen na ruku a tudíž se při jízdě do oblouků budou tradičně svévolně otevírat a zavírat a nebo po nějakém debilním cestujícím se opět nezavřou a vás čeká cesta plná příjemných zvuků zvenčí, které budou přicházet od přechodového můstku.

  • Sedadla jsou stále stejná. V případě, že jste cestující, který si chce vedle sebe dát batoh a odložit si, tak je to stále dobrá varianta, ale v případě, že potřebujete naplnit kapacitu vozu, je pro hromadu problém a nepříjemné si sednout na společné sedadlo v takové blízkosti. Známe ze starých koženkových BautzenHumusWágen. Myslím si, že sedadla na obrázku níže, by šla namontovat i do těchto vozů I DO horního patra a tím by se zvýšila spokojenost cestujících.

    [Obrázek: bdtee276.jpg]

  • Dalším důkazem důkladnosti modernizace tohoto vozu jsou nostalgická okna, která lze stále otevírat způsobem jakým to bylo u předchozích verzí. Při prvních zmínkách o modernizaci vozu bylo přislíbeno o změně oken na normální. Hmm tak nic.

  • Také samozřejmě můžeme přesně určit, kam tyto vozy poputují. Do Prahy. Ale to už je vedlejší.

  • Za ocenění stojí aspoň to, že se nalepili nálepku "Wifi", že vyměnili tlačítko na otevírání dveří za hezčí, než předchozí série. Přidali systém hlášení zastávek, který buď bude slyšet moc nebo vůbec. Ale jo. Vůz se bude lidem určitě líbit, protože přináší revoluční novinky ke zkvalitnění dopravy.
Usměj se, zítřek bude horší.


Na bolest hlavy pomáhá Guttalax.
Na starou babičku pomáhá Guttalax.
Na průjem pomáhá Guttalax.
Na zácpu pomůžou Marťánci.
Odpovědět
Dveře jsou opravdu na houby.
Ticho, ryby plašíš!
Dobrý den, přistoupili kontrola jízdenek.
Odpovědět
Tak to určo vyzkouším.
Tímhle dolním posázavským pacifikem jezdím totiž ve všední dny a o víkendu občas horní tratí. Pinkiesmile
PS: Tak proto jsem v pátek i sobotu viděl na peróně postávat fotografa. Rainbowlaugh
Věřím, že pár pestrobarevných poníků dokáže udělat svět alespoň trochu lepším. Pinkiesad2
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: