Jak to vidím, tak si budu muset nějaké tutoriály opravdu pročíst a vyzkoušet. A víc vyrážet sledovat venek. Nebo studovat Antošíka.
Stíny jsou jedna věc, která mi na obrázkách pořádně nesedí nikdy. Problémové jsou pro mne hlavně ty "dálkové", tedy ty, které nejsou hned pod nějakou svoji hranou, a obecně jejich ostrost, která mi připadá až příliš ostrá dokud se nedostane do nereálného rozmazání. Na opačné zvýraznění zase zapomínám - díky za tip, snad si to budu pamatovat a pomůže to.
Tedy další poznatky pro příště - lépe rozložit a zkusit vymyslet nějaké "integrační" detaily.
Ano, nagapony. Osobně mě to taky nenapadlo, asi proto, že na ještěry příliš nedám. Stále to ale nemá na bizarnost žralokoponíků.
K té vodě - ona působí, jako by to byla tekoucí plastelína (no, možná mi to spíš přijde jako tekoucí svazek vlny na pletení ), protože je sytě modrá a to má ještě všude prakticky stejný odstín. Přirozeně modrá může vypadat obvykle max. tak modře, jak modrá je obloha a to jen v případě perfektního odrazu. Chce to trochu zakomponovat do té vody okolní terén - pod některými úhly bude vidět spíš víc dno než odraz. Pak taky pro pocit pohybu vody není nějak povšimnutelně udělaná vodní tříšť, vývar kolem místa dopadu... Neříkám, že bys to měl hned začít kreslit fotorealisticky, jen tak trochu poupravit styl