Dva z mých studentů, o nichž vím, že jsou fanoušci MLP, patří k těm vynikajícím: s vlastní motivací, originální nekonfliktní osobností a dobrým prospěchem. Zajímalo by mě, jestli je to pravidlo nebo náhoda. Mohli byste mi vyplnit anonymní anketu? (na stupni vzdělávání nezáleží, od ZŠ po doktorandy, uvádějte váš celkový prospěch z období, co znáte MLP).
No, asi takhle:
první stupeň základní školy - průměrný žák, spíš problémový co se týče chování
druhý stupeň - podprůměrný žák, v sedmé třídě hrozilo propadnutí, do deváté třídy se prospěch pomalu zlepšoval (motivace: Pentium k narozeninám)
někdy v červnu 1997 (konec devítky, chvíli po Pentiu) jsem poznal poníky (předcházel tomu jiný animovaný film a Care Bears)
střední škola - nadprůměrný student, prospěch v prváku výborný, ke konci roku se zhoršil. Ale od druháku až po čtvrťák se zlepšoval, na konci jsem měl vyznamenání
maturita - vyznamenání s odřenýma ušima a nervama v kýblu
A prokazuje to co?
jako jak studijním prospěchem.
Cizí jazyky mi vždy šli neobvikle dobře, na střední sem procházel s trojkama čtyřkama (jako celá třída) a odmaturoval jsem za 7 (ČJ2, AJ1, Telekomunikační Technika 2, Zabezpečovací Technika 2, Praxe 3) a to byl jeden z nej výsledků. XD
Trolíš nebo ten pravopis myslíš vážně?
Asi takhle:
Jinak mohl bych mít 1 ze všeho, ale učení je tak vyčerpávající
Abych to upřesnil: Na základce mi nešel akorát dějepis, ale i ten se dal naučit a kdyby učitelka na výtvarku nebyla svině mohl jsem mít průměr 1,0.
Blbý je, že se neumím učit, protože jsem to nikdy nepotřeboval a podle toho to teď vypadá na střední. Ale nepropadám a už to mě řadí vysoko nad průměr
A vlastně je tu ještě jedna věc (Já si s tím upravováním příspěvku nedám pokoj
) Když učitelé zjistí, že jste nejlepší ve třídě (V prváku to tak skutečně bylo), začnou mít větší nároky. Dosud jsem nezjistil proč, ale je to tak. Bohužel
Základka: 1 stupeň výborný, 2 stupeň horší, 9 a 8 třídu jsem sotva prolezl.
Střední: každý rok jsem propadal z účetnictví a matiky, sice jsem si to vždy opravil, ale bylo to jen tak tak. Maturitu jsem na poprvé neudělal (čeština).
VOŠ: Byl jsem nazýván šprtem, hodně lidí opisovalo moje písemky. Doteď to nechápu, ale absolutorium jsem dal s vyznamenánim....
...A né, já nejsem šprt, inteligencí jsem takovej průměr až podprůměr. Na VOŠce to bylo ´prostě štěstí / zázrak.
BTW na poníky jsem narazil až po dokončení vošky.
Se školou na tom nejsem nejlépe, jediné, v čem vynikám je angličtina a mluvnice. Mým největším nepřítelem je matematika.
Na mé druhé zakládce jsem byl asi nejlepší ze školy, ale to bylo dáno její velikosti (opravdu miniaturní) a tím, jací typové ji navštěvovali
No nebyla to normální škola.
Nižší základka: absolutně výborná.
Osmiletý gympl: Ze začátku propad, pak to šlo nahoru a pak zase dolu. Momentálně se držím na hranici cca 2 trojky a tři dvojky per vysvědčení. S tím, že mám absolutně jisté trojky z Německého jazyka a z Fyziky, jedno jak moc snahy do toho vložím. Ve Fyzice je problém se mnou, v Němčině je problém s učitelkou.
Otazníkem je Matematika, kde pendluji na vysvědčení mezi dvojkami a trojkami dle toho, jak mi sedne brané učivo. Pak občas padnu ke dvojkám i v jiných předmětech, jinak se držím největší části na jedničkách. Nepřijde mi, že bych v něčem vysloveně vynikala. Ani nemám tušení, co se sebou budu dělat, až dodělám gympl. :/
A ač se valnou většinu času cítím jako naprostý hlupák, jsem ve třídě spíše nadprůměr (obvykle končím v první desítce). Tímto vše k mým studentským úspěchům.
ZŠ: Samé jedničky.
Gymnázium: Kdybych nebyl líný a učil se, mohl bych mít jedničky. Jenže já se
vůbec neučím. Jen vždycky tak 5 minut před testem/zkoušením si přečtu nějaké základní pojmy z učebnice. A dostávám 2, 3, 4 (5tky minimálně, jedničky taky)
Nejradši mám ústní zkoušení, protože tam se dá téma vždycky úžasně okecat, a tak i když o tom vůbec nic nevím, dostanu za 2
Tak různě, fakt záleží na tom, jaký je to předmět
Celou základku jsem prošel s vyznamenáním, ale pak jsem přišel na gympl a o vyznamenání jsem si mohl jenom nechat zdát. Matematika, fyzika, chemie, biologie byly tím největším problémem, ale vždycky jsem to uhrál. Více mi šly jazyky a semináře (estetika, ekonomie a politologie, anglická konverzace) a základy společenských věd. Maturitu jsem zvládl bez vyznamenání, ale angličtinu mám za 1, estetiku za 2, češtinu buď za 1 nebo za 2(ještě neznám přesné výsledky státních maturit) a zsv za 3.
Poníky jsem objevil mezi druhákem a třeťákem na gymplu