Zvláštní, já si to pamatuji tehdy trochu jinak a myslím, že i archiv mi dává za pravdu, ale pokud byl účel vytvořit odstrašující příklad, tak proč ne
A když jsme se zasmáli, ještě lepší
Alespoň mám nějakou další zpětnou vazbu, jak tenkrát získávali lidé z mých textů informace (vedlejší bonus se vždycky hodí, zpětně to po sobě číst vyzní někdy divně).
Tvé přednášky se ani zkritizovat nedají, protože byť se můžeš "vymlouvat" na delší hibernaci, stejně jsou perektní a vtipné. A dělají to ty příklady ze života, ať už jde o fórum, Czechquestrii, nebo zaměstnání. Pokud jsi byl nějak někdy nervózní, rozhodně to nebylo poznat. Pro mne to bylo téma vyčerpájící, dobře reaguješ na nereagování publika, dost zajímavé.
Jediné, co bych asi vytkl, je když nemá publikum mikrofon, tak při odpovědích na otázky by bylo fajn je alespoň trochu shrnout. Tomu se dá ale rovnou oponovat, že kdo to chtěl pořádně slyšet, měl tam být osobně a basta.
K závěru mohu doplnit vlastní zkušenost z přednášení na střední škole. Tréma jako prase, to prostě nedáte, že? Pro tento účel do nás paní češtinářka mlátila zásadu, nejen si osnovu vytvořit, ale hlavně jí na začátku kompletně přednést (neříkám nic nového, ale mě to pomohlo velice). První minutu jsem se bál, pak jsem odříkal osnovu, následoval úvod o tématu klonování a pak pomohlo jednoduše na spolužáky zapomenout a mluvit si sám do větru (čemuž velmi napomáhalo hrobové ticho ve třídě). Když už mi přišlo divné, že všichni mlčí a koukají, stačilo nadhodit kontroverzní téma naklonování "Lenina" a diskuze byla na světě. Nakonec z původních povinných 10 minut bylo 22 a zbytek třídy byl nejspíš potichu proto, aby se už na další nedostalo, což se jim splnilo
Takže, jak Jamis prezentoval, stačí se nebát (nekrást) a všechno půjde. (proč jen jsem měl tušení, že od začátku věty "na fóru bronies.cz je člověk.." jsem věděl, o koho půjde
).