Prosím udělej objednávku znovu a zvol platbu převodem. Tvojí platbu přes PP tu vidím, rovnou ti to potvrdím.
@Tom0147 Wait a minute... To byly stornovány úplně všechny objednávky?!
Edit: Planý poplach
Zaregistrováno, objednáno, zarezervováno bez problémů. Platbu pošlu začátkem příštího týdne.
PcPepik - ne. Objednávku znovu by měli udělat jen lidi, kteří NEOBDRŽELI žádný e-mail, tzn. nepřišel jim žádný e-mail.
Uff, díky, mail jsem dostal a v historii objednávek ji také vidím. Ty tři komentáře předtím mě zmátly, docela jsem se v tu chvíli vyděsil :-D
UPOZORNĚNÍ: pokud vám nepřišel po objednávce žádný e-mail, tak prosím napiště na info@czskbronies.cz Dík!
A zároveň si zkontrolujte složku pro spam
Ještě jednou se moc omlouvám za tu chybu s maily. Jak psal Antošík, pokud vám mail nepřišel, dejte nám vědět na info@czskbronies.cz V tuhle chvíli by mělo být všechno funkční. Teď ještě pár odpovědí na nezodpovězené dotazy.
(16.04.2017, 19:03)Starfooty Napsal(a): [ -> ]DONE. OpenCard? Vážně? Nechcete ten server rovnou spálit?
Můžem, stejně mě štve. A nebo můžeš ty najít a nastavit něco lepšího, do čeho se dá snadno a levně dostat EET. Protože Babiš je jediný důvod, proč jsme měnili systém. Ten starý fungoval na výbornou.
(16.04.2017, 19:24)NettysFall Napsal(a): [ -> ]Vadí, když jsem dal VS jako číslo objednávky? Bude jasné, že jsem to zaplatil?
Nevadí, poznáme, neřeš.
(16.04.2017, 19:34)EuropeLanguage Napsal(a): [ -> ]V emailu s obj mi nepřišli pokyny k platbě, v systému objednávek se píše že by to mělo přijít s timto mailem
To je docela zvláštní, přepošli mi prosím mail na tomas.preucil@czskbronies.cz. Dík. Ale koukám, že už ti někdo poradil kde to najít, takže ti ten mail znovu posílat nebudu.
Hmmm, co mi ten výběr druhů vstupenek tak připomíná...
Jinak, super! Brzy taky udělám objednávku a už se začínám těšit