20.07.2012, 15:40
20.07.2012, 23:46
Mno, je vidět že to je uspěchané - u tý Luny sem ani po pár vteřinách koukání nemoch pochopit, co to vlastněže je .... nasfw neeee
21.07.2012, 01:08
Byla to jen rychlovka, příští budou jiné
24.07.2012, 14:01
24.07.2012, 14:15
Na první vektor hodně dobré
Dám ti pár technických rad
Dej si pozor na vrcholy - spodní část hřívy má u křivky v části nejvíc vlevo viditelně ostrý zlom. Navíc spodní část hřívy pocitově nenavazuje na horní - osobně dělám hřívu tak, že oddělím ucho do jiné vrstvy a vrchní i spodní část hřívy udělám z jednoho objektu pod ním. Zbavíš se tak toho odseknutí vrchní části spodku hřívy konturou a zasahování kontury vrchní hřívy do křivky ucha.
Proužky u spodku hřívy by asi měly víc kopírovat spodní oblouk, takhle trochu bijou do oka, u ocasu je to dobrý. U oka zornice dole trochu přesahuje duhovku, neměla by, jinak je oko jako takové super
Ještě jsem nepochopil jak jí v této póze funguje pravá zadní noha, ale anatomie není zrovna moje silná stránka.
Dám ti pár technických rad
Dej si pozor na vrcholy - spodní část hřívy má u křivky v části nejvíc vlevo viditelně ostrý zlom. Navíc spodní část hřívy pocitově nenavazuje na horní - osobně dělám hřívu tak, že oddělím ucho do jiné vrstvy a vrchní i spodní část hřívy udělám z jednoho objektu pod ním. Zbavíš se tak toho odseknutí vrchní části spodku hřívy konturou a zasahování kontury vrchní hřívy do křivky ucha.
Proužky u spodku hřívy by asi měly víc kopírovat spodní oblouk, takhle trochu bijou do oka, u ocasu je to dobrý. U oka zornice dole trochu přesahuje duhovku, neměla by, jinak je oko jako takové super
Ještě jsem nepochopil jak jí v této póze funguje pravá zadní noha, ale anatomie není zrovna moje silná stránka.
24.07.2012, 14:32
Jak říká Darm, ale těch detailů jsem si ani poprvé nevšiml Podle mne dost dobré.. nehledě na to, že to je první.. hlavně je to ale originální tvorba a to se cení Co se týče té zadní nohy, vůbec fillies ve FIM, když si sednou, tak vypadají děsně Podle mne by se to dalo spravit buď tím, že se levá svislá linka nohy trochu protáhne vlevo do oblouku a konec se dá níž, a nebo trochu ubrat břicho (?).. no nic, zkoušel jsem si to upravit, a stejně to vypadá čudně, tak nevím Možná bych ale trochu změnil tu tečku co má reprezentovat nozdru a čáru v uchu na něco trochu ostřejšího.. I když ucho asi dobré..
24.07.2012, 14:58
Já byl vůbec rád že jsem to dokončil, včera se mi omylem smazala luna, na které jsem dělal pět hodin . Takže tohle považuji za úspěch.
Díky za rady, rozhodně budu tvořit dál.
Btw. Veděl jsem, že se k tý noze někdl ozve , ani já nevím proč jsem to tak kreslil v originále
Díky za rady, rozhodně budu tvořit dál.
Btw. Veděl jsem, že se k tý noze někdl ozve , ani já nevím proč jsem to tak kreslil v originále
24.07.2012, 15:22
Zálohovat! Zálohovat! Zálohovat! a když to nepomůže, zálohovat!
Já bez záložních BAK souborů nepíšu ani maily a CTRL+S mačkám po každé větě
A takové věci jako zdrojáky nebo rozpracované obrázky (před sloučením) mám na 10 místech..
Tak ta noha je dle FIM stylu asi technicky správně, ale přesto nevím nevím..
Já bez záložních BAK souborů nepíšu ani maily a CTRL+S mačkám po každé větě
A takové věci jako zdrojáky nebo rozpracované obrázky (před sloučením) mám na 10 místech..
Tak ta noha je dle FIM stylu asi technicky správně, ale přesto nevím nevím..
24.07.2012, 15:57
(24.07.2012, 14:32)Martin Napsal(a): [ -> ]Jak říká Darm, ale těch detailů jsem si ani poprvé nevšimlJá už pár vektorů zkoušel, tak mě hned trklo do očí co mě nejvíc při tvorbě štvalo a nad čím jsem trávil nejvíc času
…
Možná bych ale trochu změnil tu tečku co má reprezentovat nozdru a čáru v uchu na něco trochu ostřejšího.. I když ucho asi dobré..
Každopádně pravda, FIM styl nozder je spíš jakoby háček a ucho bych udělal ostřejší. Rozhodně ztenčit, víc do oblouku a podle toho jestli ho modeluješ jako cestu nebo čáru buď sloučit koncové body a dát tomu tak špičku, nebo object along path a jako object elipsu.
24.07.2012, 16:04
Tak zlomené bezierovy křivky mi lezou krkem taky a to vektory nedělám
Btw.. možná bych zkusil celkově ty kontury ztenčit.. přijdou mi zbytečně tlusté.. (nebo případně, jestli daný nástroj podporuje stínování čáry/cesty od středu ke krajím..
Btw.. možná bych zkusil celkově ty kontury ztenčit.. přijdou mi zbytečně tlusté.. (nebo případně, jestli daný nástroj podporuje stínování čáry/cesty od středu ke krajím..