Příspěvků: 248
Registrován od: Apr 2012
Hodnocení:
22
nakonec kdybych už byl v ponyville tak už by mi asi bylo jedno čím jsem, důležité by bylo si to tam užívat každou sekundou
Sub specie aeternitatis
Veritas et scientia
Live long and prosper
Sekční moderátor
Příspěvků: 127
Registrován od: Apr 2012
Hodnocení:
10
Koukni se... Bez elektřiny jsme jako my lidstvo byly hodně dlouho... Maximálně si zvyknout
Embrace the Darkness
"People are like dice. We throw ourselves in the direction of our choosing..."
MGQ: Paradox
Yuela! You are...beatiful female swordsman
I am not brony, but I visit this site for shit & giggles
Příspěvků: 248
Registrován od: Apr 2012
Hodnocení:
22
a hlavně je tam doctor whooves,to už mluví samo za sebe
Sub specie aeternitatis
Veritas et scientia
Live long and prosper
Sekční moderátor
Příspěvků: 127
Registrován od: Apr 2012
Hodnocení:
10
Burn!
Embrace the Darkness
"People are like dice. We throw ourselves in the direction of our choosing..."
MGQ: Paradox
Yuela! You are...beatiful female swordsman
I am not brony, but I visit this site for shit & giggles