Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 4 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vydělávání peněz s pomocí internetu
#1
Information 
Rozhodla jsem se napsat příspěvek o vydělávání peněz na internetu. Metody, které zmíním nejsou pro všechny, ale věřím, že se tímto příspěvkem alespoň někdo inspiruje. Píšu to z důvodu, že jsem slyšela o tom, jak lidi nemají moc peněz. Peníze se ovšem dají velmi lehce vydělat, to, co je ovšem těžké je zjistit jak na to. Twilightsmile

Složitost budu vyjadřovat hvězdičkami:
  • * Nepotřebujete žádné znalosti
  • ** Potřebujete být v něčem zdatní
  • *** Potřebujete se něco naučit
  • **** Potřebujete se hodně věcí naučit
  • ***** Nejenom se musíte hodně věcí naučit, ale zaplatit i peníze
Pokud budete mít jakékoliv otázky, ptejte se Twilightsmile.

Dropshippingový E-shop *****

Začnu tím nejtěžším, ale potencionálně velmi výdělečeným. Dropshippingový e-shop se se liší od klasického e-shopu jednou výhodou. Nemusíte držet sklad a produkt kupujete, až si u vás zákazník vytvoří objednávku. Můžete tedy začít s poměrně nízkým kapitálem.

Abyste získali objednávky, nemůžete mít tzv. "krabicový e-shop" – jedná se o pronajatý e-shop s minimálními úpravami (e-shop za cca 500Kč/měsíčně s přednastavenou šablonou) . Konkurence vás převálcuje, protože bude mít lépe personalitozovaný e-shop Pinkiesmile. V tomto článku se pokusím napsat kraťoučký návod jak vytvořit dropshippingový e-shop tak, aby fungoval.

Co vás to bude stát:
  • Hosting a doménu – cca 1 000Kč / rok (například od Wedos)
  • Šablonu na e-shop – 950Kč za šablonu
  • Čas na úpravu šablony, obvolání dodavatelů a domluvení spolupráce – odhadem jednorázově 20 hodin na spuštění e-shopu a další hodiny podle toho, jak moc se mu budete věnovat
Co budete potřebovat znát:
  • Budete muset mít znalost prodávaných produktů
  • Nejlépe znát HTML, PHP, CSS a znát práci v grafických editorech (Photoshop, Gimp)
1. Zjistěte si, co prodávat

Doporučuji Vám nejprve zauvažovat nad tím, jaké produkty znáte a nejlépe, jaké sami používáte. Pro zjištění toho, zda se produkty reálně vyhledávají můžete použít nástroj Google AdWords.

Postup je zde následující:
  • Vytvořte účet na Google AdWords
  • V menu klkněte na možnosti -> Plánovač klíčových slov
  • Na nové stránce, která se vám otevře zvolte "Vyhledat návrhy nových klíčových slov" a do pole "Produkt nebo služba" zadávejte klíčová slova, která se vztahují k produktům, které chcete prodávat, ale pozor, oddělte je čárkou a klikněte na "Získat návrhy."
  • Zde zvolte lištu "Návrhy klíčových slov" a klikněte na tlačítko stáhnout.
  • V pop-upu zvolte členění na statistiky podle měsíců a stáhne se Vám *.csv.
Přikládám stažený dokument a upravený dokument.

V tomto dokumentu zjistíte, jaké klíčové slova se vyhledávají, v jakých měsících jsou trendy vyhledávání, jak je těžké je optimalizovat a na druhou stranu které mají největší potenciál k optimalizaci. Důležité je si uvědomit, že nemusíte být na první pozici u nejobecnějšího slova. Čím je vyhledávaný výraz specifičtější, tím přesněji člověk ví, co hledá a je více připraven to koupit.

V upraveném dokumentu jsem přidala/odebrala:
  • Odebrala jsem nepotřebné sloupce
  • Přidala jsem sloupec Potenciál - průměrný počet měsíčních vyhledávání děleno konkurence
  • Sečetla jsem vyhledávané výrazy dle měsíců
  • Vytvořila jsem graf vyhledávanosti relavantních klíčových slov dle měsíců
2. Jak získat produkty?

Doporučuji vyhledat si velkoobchody v ČR, případně obchody bez e-shopů, protože nebudete muset řešit CLO a máte je po ruce, kdyby byl problém.

Když už je máte vytipované, tak si sjednejte schůzku a vysvětlete jim, proč by s vámi měli spolupracovat.
Pro obchody bez e-shopů doporučuji následující argumenty:
  • Budeme vám dělat reklamu prodáváním vašich produktů
  • Vy se s námi budete dělit jen o marži, je to jako byste dali slevu vašemu odběrateli
Velkoobchody jsou trošku oříšek, protože proč by měly odesílat zboží po kouskách a zvyšovat si tak náklady? Argument, který na toto platí je:
  • Pokud máte problém s rozesíláním produktů "po jednom", domluvme se na tom, že při například při 5 objednávkách Vám zaplatíme za hodinu práce skladníka, který zabalí naše produkty do našich krabic a odešle je.
Tak a máme produkty, jen je nezapomeňte nafotit a lidsky popsat Pinkiesmile.

3. Jak získat návštěvníky a zákazníky

Doporučuji napojit svůj e-shop co nejdříve na srovnávače zboží Heureka.cz a Zbozi.cz. Díky tomu budete mít zdroj návštěvníků, kteří k vám už přišli s rozhodnutím nakoupit. Zaplaťte si zde i kredit, díky kterému se vaše produkty budou zobrazovat přednostně - rozdíl mezi kumulativní cenou prokliku a marže na objednávce bude velmi hezká, takže se nebojte Pinkiesmile.

Pište a tvořte obsah. Tady máte pár tipů:
  • Natočte video o tom, jak se používá produkt a umístěte ho na YouTube s odkazem na vás.
  • Napište článek o historii zahradničení, pokud prodáváte zahrádkářské potřeby.
    Pokud máte zájem o další, koukněte se zde.
O placené reklamě, SEO, newsletterech a affiliate vám raději nebudu psát, ale nasdílím pár prezentací:
Pokud se chcete ponořit hlouběji do problematiky e-shopů, můžete si přečíst i tuto prezentaci.

Blogování **

Je vhodné pro lidi, kteří mají vyšší než průměrnou znalost o libovolném tématu. Tvrdá pravda ovšem je, že nebudete vydělávat spousty peněz hned a pokud nebudete psát v angličtině, tak se budete muset spokojit jen s menším přivýdělkem.

Co vás to bude stát:
  • Čas – psaní článků je na dlouho
Co budete potřebovat znát:
  • Více než průměrnou znalost jakéhokoliv tématu, umíste šít plyšáky, máte znalost anime, dokážete vysvětlit matematiku? Blogujte o tom Pinkiesmile.
Jak si založit blog a monetizovat jej

Začínajícím bloggerům, kteří neumí kódovat (pracovat s html a css), doporučuji založit si svůj první blog na portále www.blogger.com. Je to služba, kterou vlastní Google můžete se do ni přihlásit i přes svůj emailový účet.

Po přihlášení si musíte svůj účet nastavit, vybrat si vzhled blogu a celkově vyplnit všechny pole, které vám Blogger poskyne. Pokud chcete průvodce, doporučuji si projít tento odkaz.

Monetizace blogu probíhá přes systém Google AdSense a blogger má je již s tímto systémem integrován, musíte ji jen zapnout.

Google AdSense vám přidá do obsahu blogu plochy, ve kterých se zobrazují reklamy a Google Vám začne vyplácet 68% z toho, kolik zaplatí vlastník reklamy za její prokliknutí nebo zobrazení. Ze zkušenosti se jeden proklik může pohybovat okolo 3 – 12Kč.

Kde ho rozšířit

Blog sám není samospásný a i když můžete získat návštěvnost pouhým psaním článků, proč se jen na to spoléhat? Sociální média jsou pro šíření blogu jak dělané
.
Twitter – I když píšete v češtině nebo slovenštině, založte si účet na Twitteru a sdílejte své příspěvky opatřené vhodnými tagy. Zvýšíte si tím šanci na získání nových návštěvníků a Google (nejsem si jistá, jak Seznam) bere v potaz odkazy ze sociálních médií.

Facebook – Velmi dobrá platforma pro komunikaci s čtenáři. Můžete se zde ptát na to, co by si chtěli abyste napsali, zjistit reakce na vaše články nebo i články dále rozvést doplňujícím obsahem. Facebook je nejnavštěvovanější sociální síť a může vám přivést spoustu čtenářů.

YouTube – Pokud budete mít jakýkoliv video obsah, doporučuji vám ho nahrát na YouTube (případně Vimeo, což je obdoba YouTube). YouTube je opět velmi dobrý zdroj návštěvnosti a videa na YouTube jsou v Google zvýrazněna oproti standardním výsledkům.

[Obrázek: NiHoKvq.png]
Kolik to bude vydělávat?

Čím déle udržujete blog a píšete kvalitní články, tím více budete vydělávat. Bohužel u blogů zapomeňte na rychlé peníze. Vydělávání na blogu s pomocí AdSense funguje následovně:
  • První den napíšete článek, získáte 200 nových čtenářů a dva z nich kliknou na reklamu – vyděláte10Kč.
  • Druhý den napíšete další článek a situace se opakuje. 200 čtenářů a 10Kč, ale starý článek také navštíví několik lidí a jeden z nich klikne, tak vyděláte 5Kč. Dohromady máte v druhém dni 15 Kč.
Takto zjednodušeně fungují blogy. Čím více máte článků, tím více návštěvníků přitáhnete. Jste víc vidět a vyjíždíte ve vyhledávání na větší počet klíčových slov. Samozřejmě témata, která nemají takovou konkurenci vám přivedou více návštěvníků s jednoduchou logikou – proč by měl můj blog navštívit někdo, kdo už ten samý článek četl na spoustě dalších blogů?

Krásný článek o realitě blogování najdete na online magazínu LifeHacker.

Tipy pro blogování
  • Pište periodicky, zvolte si dny k publikaci a těch se držte, čtenáři si na to zvyknou
  • Napište si pár článků dopředu, budete se cítit příjemněji a nebude vás tlačit datum a čas publikace
  • Pište tak, jak mluvíte, nehledejte v tom žádnou vědu
  • Obohaťte články fotografiemi například z této stránky
Poslední můj tip je, abyste sledovali magazíny o blogování. Například blog Pata Flynna je skvělý, protože píše krok za krokem informace o tom, jak začal vydělávat na internetu, co se mu podařilo a co ne.

V případě zájmu napíšu

Srovnávače stránek
Prodávání vlastnoruční tvorby
Mikropráce
Odpovědět
#2
Hezky sepsáno,jistě někdo tyto informace využije,ale zatím nic pro mne. Pinkiesmile
I wish, I hope, I dream, I pray.
By the princesses rule will light my way.

- - - - - - - - - - - - - - -

STEAM

SaberZ - Mandragora
Song
Odpovědět
#3
@LightDesh: Děkuji Pinkiesmile. Doufám, že ano Twilightsmile.

@Všichni: Aktualizace článku a přidáno blogování.
Odpovědět
#4
Keď píšeš o tomto blogovaní, pripomenulo mi to jednu stránku pri ktorej sa dá zarobiť, no dosť ťažko, spravím asi takú mini-recenziu, stránka sa volá Cracked.com, jedná sa o humornú stránku, niektorí to možno poznajú. Hviezdičkami by som ju ohodnotil asi ****. Vyžaduje prácu vo Fotoshope (či podobných programoch), a niekedy (pri písaní článku) veľkú znalosť o tom čo píšete, zároveň by všetko malo byť obohatené satirou... Neviem ako jr to pri písaní článkov (z pohľadu zarábania) ale myslím že každý týždeň je tam fotomontážna súťaž na určitú tému, tie sa potom ohodnotia a najlepší obrázok vyhráva 200$ čo je celkom dosť, samozrejme obrázok musí byť veľmi výstižný alebo veľmi vtipný (100 ľudí, 100 chutí), no väčšinou obe Rainbowlaugh . Takýchto stránok môže byť viac ale toto je jediná akú poznám. Možno sa môže táto "mini-recenzia" zdať neúplná alebo zbytočná no pomáham čím viem, kto do toho ide, Good luck!
Odoslané z mobilu...
ENFP Pinkiehappy
Odpovědět
#5
@Rainboom: Nevěděla jsem, že cracked.com má i takovou možnost. Děkuji za přidání super tipu!
Odpovědět
#6
Neni zač, tá stránka je awesome a dá sa tam zistiť veľa zaujímavostí, inak... Mohla by si nabudúce spraviť "predávanie vlastnej tvorby?"
ENFP Pinkiehappy
Odpovědět
#7
@Rainboom: Určitě, do té bude spadat Etsy, Fler, dA atp. Pinkiesmile.
Odpovědět
#8
'Etsy a Fler vôbec nepoznám, skôr bandcamp (či jak sa to volá Rainbowlaugh) zdá sa že sa mám na čo tešiť
ENFP Pinkiehappy
Odpovědět
#9
Etsy je zhruba nejvetsi stranka prodeje vlastnorucne delanych umeleckych a unikatnich kousku. Je dobra i na nakup doplnku pro cosplay =)

Je to takova e-shopova platforma s rodinou atmosferou.
Twilightsmile  READ &  RAVE ! djpon3
Fancy some DA?
Attending in 2018: Friendship Fest, Japan, Festival Fantazie, 7. Zimní Karaoke party
Wielder of the BassCanon Mk.VIII !

CZ/SK bronies z.s.
Odpovědět
#10
A český Fler je sídlo "tvořilek" rekrutujících se z Mimibazaru a podobných stránek Pinkiehappy

Ne, dělám si legraci, dají se tam najít pěkné věci, jen člověk musí umět hledat a mít trpělivost.
You didn't choose the thug life. And the thug life didn't choose you either.

It's no problem for me, but it's a problem for you.
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: