Hodnocení tématu:
  • 20 Hlas(ů) - 3.85 Průměr
Už jsi někdy ...?
Na to som moc ľavý. Ale pomáhať pri takom, to áno.

Už vás niekedy odfúkol vietor?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
ne, na to sem moc tezky Rainbowlaugh

uz ste curali proti vetru? Pinkiesmile
"Ale já jsem nevyrostla ve stodole. Jen jsem se tam narodila a prožila většinu dětství." Applejack

Moje literární tvorba 

Love and Tolerate
Odpovědět
eh...bohužel eyup Rainbowlaugh

Už jste někdy prodali omylem svou babičku? Pinkiecrazy
Odpovědět
Ne. Nejsem blazen
Už jste někdy rozbrečeli učitelku/učitele? (naše třída jo)
Everyone is a mirror that reflects how the world treat them~ Bronya
Liebe ist für alle da
Odpovědět
Rainbowlaugh to chtělo natočit Rainbowlaugh

Už jsi někdy hrál/a Driver San Francisco?
Odpovědět
Drivera som hral, ale v tom meste asi nie. Najviac sa mi páčila Havana.

Už ste sa niekedy korčuľovali na tenkom ľade?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Reálne nie, teoreticky áno.

Už ste niekedy stúpli na niekoho/domáce zviera?
Odpovědět
Na niekoho nie, ale na svoje. Kocúrovi na chvost, ta čo si ho dal do cesty (jeho som videl, ale chvost si dal do cesty hlupák)

Už ste sa niekedy lyžovali chrbtom dopredu?
Odpovědět
neližoval som
už ste niekedy jedli rohlík naopak Rainbowlaugh
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥ Hatsune Miku ♥
♥ I live for anime ♥
♥ anime is my life ♥

#NIMU NIMU
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Odpovědět
Naopak? Rainbowlaugh Ale keď som bol malý tak som ho raz jedol od stredu.

Už ste niekedy prešli na červenú?
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 2 host(ů)