Příspěvků: 282
Registrován od: Aug 2014
Hodnocení:
16
03.06.2015, 15:35
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 03.06.2015, 15:38 uživatelem Black Noodles. Edited 3 times in total.)
Na Nexusu se dají najít různé opravy, které řeší Skyrimovskou práci s RAM. Některé ovšem dost prodlužují loadování mezi lokacemi. Ale zase to pomáhá stabilitě hry hlavně u 2k texture modů.
Ale teď z jiného soudku. Leakly screenshoty z Fallout4.com! Stránka je opět mimo provoz ale mrkněte zde.
Are you ready?
https://twitter.com/stillgray/status/606...44/photo/1
https://twitter.com/stillgray/status/606...04/photo/1
https://twitter.com/stillgray/status/606...29/photo/1
https://twitter.com/stillgray/status/606...37/photo/1
(ps: doufám, že to je jen konzolová verze protože některé textury nejsou zas tak ostré jak by mohly.
)
Yorozuya / Odd jobs / Práce všeho druhu ... and sugar addict.
Příspěvků: 282
Registrován od: Aug 2014
Hodnocení:
16
Yorozuya / Odd jobs / Práce všeho druhu ... and sugar addict.
Příspěvků: 325
Registrován od: May 2013
Zajímavý trailer... Grafika podle mě trošku pokulhává, ale určitě to vyrovná hratelnost... Uvidíme na E3...
Příspěvků: 282
Registrován od: Aug 2014
Hodnocení:
16
03.06.2015, 16:25
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 03.06.2015, 16:27 uživatelem Black Noodles. Edited 2 times in total.)
Mám stejný názor. Podle mě okolí vypadá super až na ten dřevěný most, ale záběry na pejska a na tu postavu mě zklamaly. Rozhodně nevypadají jako z moderní hry. U openspace hry to bude sice vždy problém, ale Kingdome Come i Zaklínač to umí zatím co se týče materiálů a textur lépe.
Teď už jen ten release date. Tipoval bych vánoce.
Uvidíme ale jak se povede gameplay. V to vkládám největší naději.
Textury dříve či později vylepší fanoušci.
Tyhle hry prostě jako jedny z mála zrají díky komunitě jako víno.
Yorozuya / Odd jobs / Práce všeho druhu ... and sugar addict.
Příspěvků: 984
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
41
Grafika je taková a maková proto že to jede stále na stejném enginu jako kdysi jel Morrorwind, Oblivion F3, F3NV a Skyrim.
Aspoň se to půjde dát snadno modovat.
Příspěvků: 996
Registrován od: Feb 2013
Hodnocení:
35
První Equestrijský Drakobijcobijec
Příspěvků: 340
Registrován od: Mar 2012
Hodnocení:
23
03.06.2015, 16:41
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 03.06.2015, 16:45 uživatelem Aivri. Edited 1 time in total.)
@DaveL: Nebeží FO4 náhodou na VOID engine?
"proto že to jede stále na stejném enginu jako kdysi jel Morrorwind, Oblivion F3, F3NV a Skyrim" - citation needed
Příspěvků: 282
Registrován od: Aug 2014
Hodnocení:
16
(03.06.2015, 16:28)DaveL Napsal(a): Grafika je taková a maková proto že to jede stále na stejném enginu jako kdysi jel Morrorwind, Oblivion F3, F3NV a Skyrim.
Aspoň se to půjde dát snadno modovat.
Ale to vůbec není ten důvod. Ten engine zvládne 2k i 4k textury. Modeři to v pohodě dokázali. Pokud by prostě použili lepší rozlišení na správných místech hned by to vypadalo lépe.
Na skyrim vydali HD texture pack pro PC. Jsem zvědav jestli to udělají i v tomhle případě. Rozhodně by to bodlo.
Exteriéry ale vypadají ze záběrů úžasně.
Yorozuya / Odd jobs / Práce všeho druhu ... and sugar addict.
Příspěvků: 282
Registrován od: Aug 2014
Hodnocení:
16
(03.06.2015, 16:41)IvoryKeysADSR Napsal(a): @DaveL: Nebeží FO4 náhodou na VOID engine?
"proto že to jede stále na stejném enginu jako kdysi jel Morrorwind, Oblivion F3, F3NV a Skyrim" - citation needed
To bude zase nějaké fancy jméno jako když přejmenovali Gamebryo na Creation a teď Void s prvky ID Tech.
Vypadá to až moc podobně Skyrimu.
Yorozuya / Odd jobs / Práce všeho druhu ... and sugar addict.
Příspěvků: 123
Registrován od: Aug 2014
Hodnocení:
2
Ale nikde tam nevidím Collector's Edition. Myslíte, že nějaká bude?