Hodnocení tématu:
  • 10 Hlas(ů) - 3.7 Průměr
Proč?
(Mééé toooRainbowlaugh)
Neviem. Asi si si myslel, že som odborník.

Prečo One of us?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
Lebo nie Last of us Ajsmug

Prečo mi nenapadla lepšia odpoveď a tým pádom ani otázka?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
prtože mozek je plnej
proč je pátek?
Everyone is a mirror that reflects how the world treat them~ Bronya
Liebe ist für alle da
Odpovědět
Jeeee! Konečne! Lebo je to deň pred výkendom.

Prečo mám doma likér?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Odpovědět
Kúpil si ho ako darček svojmu konzulovi za poctivé zastupovanie Ajsmug

Prečo sa nepochválim, keď zaznamenám nejaký dobrý výsledok?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
lebo ti druhý nevišiel a športku si nevihral Twilightsmile
Prečo mám pocit že na každom zraze sa dozviem niečo čo chcem zabudnuť .
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥ Hatsune Miku ♥
♥ I live for anime ♥
♥ anime is my life ♥

#NIMU NIMU
Odpovědět
Heh. Nezabúdaj. Skúsenosti sa hodiaRainbowlaugh

Prečo nemám rád alkohol?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
Lebo potom tieš podpaluješ les a potom sa ho snažiš hasiť ale to je tiež na dlho
Prečo sa mi teraz nepodari zaspať
♥ Hatsune Miku ♥
♥ I live for anime ♥
♥ anime is my life ♥

#NIMU NIMU
Odpovědět
Si kukal horor jak já, ale zaspať som síce zaspal, len nočné mory boli Rainbowlaugh

Prečo mám strach z rozkvitnutého kríku plného včiel?
Odpovědět
neviem Rainbowlaugh asi sa bojíš včiel.
prečo som sa zase teraz zobudil Rainbowlaugh
♥ Hatsune Miku ♥
♥ I live for anime ♥
♥ anime is my life ♥

#NIMU NIMU
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)