Hodnocení tématu:
  • 10 Hlas(ů) - 3.7 Průměr
Proč?
Lebo si ho ešte nedal eole.
Prečo mam rad maliny?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
protože jsou sladké a dobré
Proč už tu nikdo neni? Rainbowlaugh
Everyone is a mirror that reflects how the world treat them~ Bronya
Liebe ist für alle da
Odpovědět
Obávam sa, že ťa všetci opustili Rainbowlaugh

Prečo tu je tma jak v pytli? Rainbowlaugh

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Odpovědět
Lebo si si zhasol, skôr než si stihol vziať mobil alebo baterku.

Prečo ste v noci v týchto hrách stvárali to, čo ste stvárali?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
TAk potrebovali sme sa odreagovať Rainbowlaugh
Prečo nie každy vie sa jazykom dotknuť lakťa alebo aj naopak to može biť Rainbowlaugh
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
To sa snažíš oblizovať ako mačka alebo o čo tu ide? Rainbowlaugh No tak niekto je gumený, však si vezmi hadie ženy. To nie je talent, to sa tak treba aj narodiť.

Prečo nemám aj prehliadač fialový?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Nemáš správny skin Rainbowlaugh

Prečo nemáš Pony OS?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
protože může Rainbowlaugh

Proč už mi hrabe v hlavě ?
Everyone is a mirror that reflects how the world treat them~ Bronya
Liebe ist für alle da
Odpovědět
Lebo poztrbuješ chladnú spršku.

Prečo je tu veľa piesku?
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
Lebo si buď ešte bol pri mori alebo si akurát nepozorný vošiel do detského pieskoviska.

Prečo aj u nás nežijú klokany?
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)