Hodnocení tématu:
  • 4 Hlas(ů) - 5 Průměr
Seber něco !
beru ti čokoládu a tomu pode mnou to co potřebuje nejvíc
♕Pinkie L♥vers♕
Regio L♥vers
Odpovědět
Juj, to mi nezoberieš, lebo to ani nemám. Aspoň v tejto chvíli nie Twilightoops

Beriem ti ružovú farbičku a tomu podo mnou sveter.
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Nenosim sveter .
Bereim ti vino ano zas Rainbowlaugh a podomnou tiež
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
Pozeráš Búrlivé víno? Rainbowlaugh

Beriem ti sluchátka, aj dvoje a tomu podo mnou čarovný prútik.
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Twilightoops to sa ti berie ke maš magical horn)
Beriem ti papagaja čo rapuje a podomnou sud na to vino
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
berem vám všetko čo má % aj džús a podomnou všetko nealko
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥ Hatsune Miku ♥
♥ I live for anime ♥
♥ anime is my life ♥

#NIMU NIMU
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Odpovědět
A čo mám teraz piť? Vodu z vodovodu? Ajbemused

Beriem ti ružovú farbu, kerou si si chcel natrieť steny a tomu podo mnou prak.
Odpovědět
tak vemu gumu?
beru ti postel a tomu pode mnou kosti v těle Rainbowlaugh
Everyone is a mirror that reflects how the world treat them~ Bronya
Liebe ist für alle da
Odpovědět
Raritycry
Beriem ti rozum a podomnou kluče od chaty
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
Ale čo toto? Tak vyrazím dvere a ich opravu ti dám zaplatiť, aj nový kľúč Rainbowlaugh

Beriem ti peňaženku (neboj sa, ja sa sám obslúžim a vezmem si len toľko na opravu vyrazených dverí) a potom peňaženku hneď aj vrátim (avšak prázdnu, hold oprava sa ukázala dosť drahá Twilightblush ) a tomu podo mnou beriem lietajúci koberec.
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 7 host(ů)